21. gadsimta tehnoloģijas ir mainījušas mūsu dzīvi un turpina pastāvīgi attīstīties un paātrināties. Var droši apgalvot, ka interneta ainava pastāvīgi mainās un, lai jūsu bizness turpinātu augt un paplašināties, ir ļoti svarīgi pielāgot tam savas digitālā mārketinga stratēģijas. Digitālajam mārketingam ir nepieciešama daudzpusīga un daudzveidīga pieeja, iekļaujot gan pārbaudītas tendences, gan izmantojot iespējas, ko sniedz […]
mārketinga stratēģija
-
-
by informacija Comments are off
Lai palielinātu zīmola atpazīstamību un palielinātu pārdošanas apjomus, uzņēmumiem īpaša uzmanība ir jāpievērš satura mārketinga stratēģijai, izstrādājot vairāk SEO draudzīgus ierakstus, mobilajām ierīcēm draudzīgas infografikas, novatoriskas sociālās ziņas un aizraujošus e-pastus klientiem. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks ir informācija un tikai informācija. Bet […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija ir mudinājusi uz tiešsaisti pāriet ne tikai izglītībai un kultūras pasākumiem, bet arī pārdošanai un reklāmām. Arvien vairāk cilvēku šo laiku pavada sociālajos tīklos, kas nozīmē, ka arvien lielāku lomu mārketingā spēlēs tā saucamie influenceri, kas darbojas līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Runājot par mūsdienīgu mārketinga stratēģiju, mēs visi varam kaut ko iemācīties no straumēšanas vietnes “Netflix” biznesa modeļa. Straumējošā televīzijas sensācija ir nolasījusi skatītāju domas, nodrošinot, […]
-
by informacija Comments are off
Digitālā identitāte nodrošina atvērtu internetu – kad patērētāji sniedz savu personisko informāciju, zīmoli, izdevēji un platformas veido personalizētas reklāmas. Tādējādi internets paliek brīvs un atvērts. Šī pieredze veicina inovācijas un labāka satura, vietņu un sociālo lietotņu izveidi. Vienlaikus arvien lielāku lomu šobrīd spēlē privātums, un arī reklāmas nozare visā pasaulē strādā pie tā, lai ievērojami […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīga zīmola izveide ir viens no galvenajiem uzdevumiem, kas ikvienam uzņēmumam jāpaveic. Zīmols ir tas, ar ko sabiedrībai uzņēmums asociējas un veidojot zīmolu nepieciešams pievērst uzmanību gan korporatīvajam stilam, gan vērtībām, ar kurām uzņēmums savus klientus uzrunās. Mainoties laikam, mainās arī veids, ka tiek veidoti zīmoli – pieeja kļūst mūsdienīgāka un uzsvars tiek likts uz […]
-
by informacija Comments are off
Patērētāju uzvedību ietekmē ārējie un iekšējie faktori. Ārējie faktori attiecas uz pieejamību, kamēr iekšējie faktori vairāk saistīti ar motīviem, cilvēku individuālo izvēli un vajadzībām. Attīstoties tehnoloģijām un mainoties mārketinga tendencēm, arī patērētāju uzvedība ir mainījusies – gan patērētāji, gan zīmoli reaģē uz sociālās distancēšanās prasībām, kas mudina domāt, ka iepirkšanās neklātienē paliks spēkā vēl ilgi […]
-
by informacija Comments are off
Aizvadītais gads daudziem uzņēmumiem ir bijis izaicinājumiem pilns un dažas uzņēmējdarbības tendences, kas aizsākās pērn, turpināsies arī šogad. Lai gan daudziem atkopšanās no krīzes var aizņemt kādu laiku, zīmoliem joprojām ir svarīgi sagatavot spēcīgu mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz patērētāju tendencēm. Ieskatīsimies trīs sociālo mediju tendencēs, kuras mārketinga profesionāļiem noteikti vajadzētu izmantot un iestrādāt savā mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]