Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]
mārketinga izdevumi
-
-
by informacija Comments are off
Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā. Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālistiem mūsdienās arvien biežāk nākas par jauniem veidiem, kā veiksmīgāk reklamēt un pārdot produktus, pakalpojumus vai idejas. Lai arī produktu un zīmolu sasaiste ar konkrētām emocijām nav nekas jauns, un zīmoli jau sen domā par kaut vai vairāk kā patērētāju izglītošana un pārliecināšana, pieskaroties emocionālajiem faktoriem, kas ietekmē viņu lēmumus, radīt emocijas ne vienmēr […]
-
by informacija Comments are off
Filmu mārketinga kampaņas vienmēr ir bijušas ļoti aizraujošas – lai arī Latvijā filmu mārketingam pievērsta mazāka uzmanība, ārzemēs veidi, kā tiek reklamētas jaunākās filmas, ir bijuši elpu aizraujoši. Taču vai viss slēpjas lielā budžetā? Vai tomēr radošums ir daudz svarīgāks? Lūk, dažas idejas, kā izveidot izcilu tiešsaistes mārketinga kampaņu filmai vai TV seriālam: Svarīgākais uzdevums […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]
-
by informacija Comments are off
Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]