Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]
mārketinga iespējas
-
-
by informacija Comments are off
Pēdējo 6 mēnešu laikā vidēji 64,5% jeb 1 miljons Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2022.gadā veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 159 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2022.gadā lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]
-
by informacija Comments are off
ASV miljardieris Īlons Masks pabeidzis sociālā tīkla “Twitter” iegādes darījumu un atlaidis tā vadītājus. Kā zināms, iepriekš 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums tika “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija par viltus profilu īpatsvaru. Tā rezultātā “Twitter” iesūdzēja Masku tiesā, aicinot viņam likt pabeigt uzņēmuma iegādi par 44 miljardiem ASV dolāru, uzsverot, ka […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojoties Helovīnam, arvien iecienītāki kļūst vakari ar popkornu un kādu patiesi baisu šausmu filmu. Taču kā ar mārketinga pusi? Vai Alfrēda Hičkoka filma “Psiho” būtu kļuvusi tik komerciāli veiksmīga un nominēta četrām Amerikas Kinoakadēmijas balvām bez efektīva mārketinga? Ieskatam esam sagatavojuši piecas šausmu filmu mārketinga stratēģijas, kuras atnesušas filmām pilnus kinoteātrus ar skatītājiem […]
-
by informacija Comments are off
Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]
-
by informacija Comments are off
Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]
-
by informacija Comments are off
Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]
-
by informacija Comments are off
Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]