Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums. M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku […]
mārketinga iespējas
-
-
by informacija Comments are off
Drīzumā miljoniem straumēšanas platformas “Netflix” pakalpojuma lietotāju varētu tikt bloķēti. Tas tiks darīts ar mērķi izbeigt lietotāju dalīšanos ar parolēm. Jau vēstīts, ka globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu. Līdz ar to uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. […]
-
by informacija Comments are off
Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]
-
by informacija Comments are off
Sociālās saziņas vietnē “Twitter” atcelts 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegums. Sociālā tīkla vadība paziņojusi, ka mīkstinās noteikumus attiecībā uz politiku balstītu reklāmu un atļaus uz politiku balstītas reklāmas, tādējādi atkal pavērot iespējas kampaņu reklamēšanai, ko “Twitter” pārtrauca trīs gadus atpakaļ. Iepriekšējā “Twitter” vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu: […]
-
by informacija Comments are off
Jaunajā gadā, kā ierasts, tiek izvirzītas jaunas apņemšanās – arī mārketingā tā ir iespēja sākt pozitīvas pārmaiņas. Tā, piemēram, jauns gads var kalpot par lielisku iespēju piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos ar noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks […]
-
by informacija Comments are off
Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību. Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam: Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu Mājaslapas […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskie dati rāda, ka pēdējo sešu gadu laikā influenceru mārketinga tirgus ir pieaudzis par 700%: no 1,7 miljardiem ASV dolāru 2016.gadā līdz 13,8 miljardiem ASV dolāru 2021.gadā. Pandēmijai un karam Ukrainā bija katalizatora efekts, tā rezultātā pēdējo divu gadu laikā tirgus palielinājās vairāk nekā divas reizes. “Mēs prognozējam, ka 2022. gads influenceru mārketinga jomā Latvijā […]