mārketinga iespējas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Piecas mārketinga idejas Lieldienām, kas būs pa spēkam ikvienam uzņēmumam

    Vieni svētki aizvadīti, kā jau klāt nākamie – jau drīzumā tiks svinētas Lieldienas, kas mārketinga pasaulē ir vēl viena iespēja reklamēt savu uzņēmumu. Kā izveidot veiksmīgu svētku kampaņu, ja jums ir neliels uzņēmums vai mazs budžets? Lūk, dažas vienkāršas idejas! E-pasta vēstules svētku noskaņā E-pasta mārketings joprojām ir populārs, it īpaši laikā, kad iepirkšanās notiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālā mārketinga nozīme krīzes laikā pieaug

    Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga centrā jābūt noderīgam saturam

    Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju. Tātad, tā vietā, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Laiks apzināties – jūsu mājaslapai nav jāapmierina visus

    Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai. Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mazliet par mārketingu un sievietēm

    Gandrīz visu savu vēsturi mārketings ir bijis galvenokārt vīriešu veidots bizness. Galvenās nozares, kas saistītas ar biznesu, piedzīvojumiem, aģentūrām, mašīnām, finansēm un pasauli kopumā, bija domātas vīriešiem. Sievietes bija saistītas ar kategorijām, kas runā par izskatu, sadzīvi un ģimeni. Industrijas sākumā sievietes vienmēr tika parādītas vīriešiem tīkamas – smaidīgas, uzticīgas, labas sievas un perfektas mātes. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā tiešsaistes pārtikas uzņēmumi var uzlabot klientu digitālo pieredzi?

    Sakarā ar COVID-19 pandēmiju tiešsaistes pārtikas preču un izņemšanas pasūtījumu skaits ir dubultojies, jo daudzas valstis ir apturējušas vai samazinājušas pārvietošanos, lai ierobežotu vīrusa izplatību. Ņemot vērā pašreizējo pasaules stāvokli, tagad šķiet piemērots laiks, lai sāktu tiešsaistes pārtikas biznesu. Tajā pašā laikā šādam biznesam nav garantēta veiksme tikai pandēmijas dēļ, bet tas ir atkarīgs no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga idejas, kas piemērotas tieši Sieviešu dienai

    Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klientu pieredzes nodrošināšana kļūst arvien svarīgāka

    Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā. Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Cik svarīgi ir tas, lai reklāma izraisītu emocijas?

    Mārketinga speciālistiem mūsdienās arvien biežāk nākas par jauniem veidiem, kā veiksmīgāk reklamēt un pārdot produktus, pakalpojumus vai idejas. Lai arī produktu un zīmolu sasaiste ar konkrētām emocijām nav nekas jauns, un zīmoli jau sen domā par kaut vai vairāk kā patērētāju izglītošana un pārliecināšana, pieskaroties emocionālajiem faktoriem, kas ietekmē viņu lēmumus, radīt emocijas ne vienmēr […]

    Lasīt tālāk