Viens no lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Brazīlijā – operators Oi – nolēmis inovācijas sintezēt zīmolvedībā. Sadarbībā ar brendinga aģentūras Wolff Olins speciālistiem Oi izstrādāja logotipu, kas reaģē uz skaņu, mainot savu izskatu atkarībā no klienta balss un apkārtējiem trokšņiem. “Mēs izstrādājām intelektuālu pieeju zīmola identitātes veidošanai, eksperimentējot ar skaņu. Tagad Oi logotipam ir vairums izsmalcinātu variāciju, […]
logo
-
-
by informacija Comments are off
Logotipam ir jābūt tik unikālam, lai cilvēks, to ieraugot, uzreiz iedomātos par kompāniju, ko tas reprezentē. Taču mūsdienās, kompānijas vizuālajai identitātei ir vēl viens svarīgs priekšnosacījums – logo ir jāizskatās labi ne tikai drukātā formātā, bet arī uz digitālajām platformām. Šodien arvien vairāk cilvēku informāciju iegūst no mobilajām ierīcēm, tādēļ kompānijām ir jādomā par to, […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējā laikā arvien populārāk kļūst stiprināt valstu un pilsētu identitāti ar logotipiem, kas ir radoši un neformāli ģērboņu papildinātāji. Ja ģērbonis ir vēsturisks simbols, pret kuru daudzi izturas ar patiesu bijību, tad logotips atspoguļo pilsētas vai novada mūsdienīgo tēlu. Pilsētas logotipam ir jābūt par spēcīgu simbolu, kam jāraisa asociācijas, sajūtas un precīzi jāatspoguļo konkrētās vietas […]
-
by informacija Comments are off
“Logotips ir miris,” ja esat grafiskais dizaineris, noteikti būsiet dzirdējis šo no novārdzinātiem un demotivētiem kolēģiem. Speciālisti, kas nodarbojas ar zīmolu logotipu izstrādi, ir sākuši bažīties par to, vai logo vērtība ir tik pat nozīmīga kā agrāk. Un šīs bažas ir pamatotas. Tradicionāli, logotipi ir bijuši statiski simboli, ko radīja kā zīmolu iemiesojumu. Atminieties amerikāņu […]