Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija. Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu […]
korporatīvā identitāte
-
-
by informacija Comments are off
Pieaugot konkurencei un klientiem kļūstot prasīgākiem, arvien vairāk uzņēmumu kā attīstības veidu izvēlas korporatīvās identitātes izveidošanu vai pilnveidošanu. Korporatīvās identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu vidē. Lai izstrādātu, uzlabotu vai pilnībā atjaunotu korporatīvo identitāti vispirms ir nepieciešams veikt izpēti par uzņēmuma atpazīstamību ar mērķi izzināt […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]
-
by informacija Comments are off
Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]
-
by informacija Comments are off
Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola pudeles no citu ražotāju produkcijas. Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy […]
-
by informacija Comments are off
Vācu auto zīmols Mercedes-Benz radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]
-
by informacija Comments are off
Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē. Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums. Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple (Kaislīgi violetais), […]
-
by informacija Comments are off
Ņujorkas lielākais veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs Northwell Health 2016. gada pirmajās minūtēs pārsteidzis pasauli ar unikālu un patiesi sirsnīgu reklāmas video, kas atspoguļo tikko dzimuša mazuļa pirmos dzīves mirkļus. Reklāmas video pārsteidz ar savu patiesumu un “tīrumu”. Stāsta galvenais varonis ir Ostins Džozefs – mazulis, kurš Northwell Health klīnikā dzimis šī gada 1. janvārī 36 […]
-
by informacija Comments are off
Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādājusi korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai World Communication Forum Association (WCFA). Jaunajā asociācijas identitātē tiek akcentēti WCFA nozīmīgākie mērķi – sakaru nozares attīstīšana visā pasaulē, neatkarīgi no valstu robežām. Starptautiskā profesionālā asociācija WCFA apvieno 350 komunikācijas nozares uzņēmumu vadītājus no 55 valstīm. Jomas eksperti ik gadu tiekas starptautisko sakaru forumā Davosā, daloties pieredzē […]