Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]
konkurences priekšrocības
-
-
by informacija Comments are off
Spēles ir viena no populārākajām lietām pasaulē, taču ne vienmēr mārketinga eksperti aizdomājas līdz tam, ka spēles palīdz saprast cilvēku demogrāfisko situāciju, viņu vajadzībās, ieradumus un vēlmes, un ka tās var ļoti veiksmīgi izmantot, lai mudinātu cilvēkus uz darbību. Neskatoties uz spēļu panākumiem un revolucionāro mārketinga kustību, ne visi mārketinga speciālisti izmanto spēles elementus savās […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 dēļ vairums uzņēmumu ir sākuši strādāt attālināti – arī situācijai uzlabojoties, uzņēmumi ir saglabājuši šādu iespēju daudziem darbiniekiem. Var teikt, ka attālinātais darbs ir jaunā realitāte, kā rezultātā palielinājusies arī mākoņkrātuves nozīme un ar to saistītie drošības riski. Lielai daļai uzņēmumu ilgstošs attālinātais darbs var nozīmēt to, ka tiem ir jāapsver mākoņdatošanas rīku ieviešana, […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]
-
by informacija Comments are off
Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]
-
by informacija Comments are off
Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam. E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās […]
-
by informacija Comments are off
Covid-19 ir mainījis veidu, kā uzņēmumi un patērētāji komunicē – līdzīgi kā citas nozares, arī mārketings piedzīvojis satricinājumu. Tā kā patērētāju prioritātes un uzvedība krasi ir mainījusies, saprotams, ka pārmaiņas nepieciešamas arī mārketinga stratēģijām. Lai gan daudzi zīmoli mēģina saprast, ko darīt tālāk, eksperti uzsver – šajā laikā mārketinga aktivitātes noteikti nevajadzētu uzlikt uz pauzes […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija ir būtiski ietekmējusi mazumtirdzniecību gan Latvijā, gan visā pasaulē – lai arī tagad ierobežojumi tiek pamazām atcelti un mēs sākām ieraudzīt ekonomikas pakāpenisku izaugsmi, uzņēmējdarbībā joprojām vērojama liela nenoteiktība. Mazumtirgotājiem aktuāli ir jautājumi par to, kā mainīsies patērētāju uzvedība un vai tā vispār būs tāda kā agrāk, pirms pandēmijas? Šajā periodā mazumtirdzniecības zīmoliem […]