Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]
komunikācija sociālajos tīklos
-
-
by informacija Comments are off
Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, tostarp mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, […]
-
by informacija Comments are off
Šodien sociālajos tīklos arvien straujāk izplatās ar iepirkšanos saistīts saturs un neapšaubāmi, ka sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – reklāma sociālajos […]
-
by informacija Comments are off
“Tikai efektīva reklāma var piesaistīt mērķauditorijas uzmanību, nodrošinot, ka par reklāmu tiks runāts,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka reklāmai jābūt dzīvai un uzrunājošai, jo katras reklāmas uzdevums ir piesaistīt uzmanību, iedvesmot un radīt emocijas. Mūsdienās tieši reklāma tiek uzskatīta par visefektīvāko mārketinga veidu. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, […]
-
by informacija Comments are off
Bez tirgzinības mūsdienu biznesā nenotiek nekas – mārketings ir kļuvis par akūtu nepieciešamību katrā uzņēmumā. Lai arī varētu domāt, ka katrā uzņēmumā kā neatņemama sastāvdaļa ir mārketinga speciālists, patiesībā šodien daudz pieprasītāki ir kļuvuši tieši mārketinga vadības ārpakalpojumi – uzņēmēji to ir atzinuši ne tikai par daudz efektīvāku metodi, bet arī finansiāli izdevīgāku. Alberta Uzņēmumu […]
-
by informacija Comments are off
Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]