Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]
klientu piesaiste
-
-
by informacija Comments are off
Lai gan uzņēmumi mūsdienās cenšas būt novatoriski un radoši savā pieejā mārketingam, ir dažas neizbēgamas kļūdas, kuras tiek pieļautas visai bieži un organizācijām izmaksā ievērojamu laiku un naudu. Lūk, trīs izplatītākās kļūdas: Zīmolu jauninājumi, kas neatbilst klientu vēlmēm Zīmola paplašināšana tiek uzskatīta par vienu no vissvarīgākajām daudzos uzņēmumos. Bieži vien ir nodaļas, kas izveidotas, lai […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]
-
by informacija Comments are off
Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]
-
by informacija Comments are off
Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju. 1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā” Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi. Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet […]
-
by informacija Comments are off
Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju. Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu […]
-
by informacija Comments are off
Līdztekus tādiem pamatproduktiem kā saturs, sociālie mediji un e -pasta mārketings, tā sauktie influenceri ir kļuvuši par zīmolu mārketinga kombinācijas neatņemamu sastāvdaļu. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu izmanto ietekmētāju mārketingu, kā rezultātā nav šaubu, ka ietekmētāju mārketings ir kļuvis par pamatu lielākajā daļā uzņēmumu praktiski visās nozarēs. Influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus […]
-
by informacija Comments are off
Neskatoties uz milzīgajiem sasniegumiem mārketinga speciālistu darbā, daudzu stratēģiju pamatā ir diezgan uzticama tehnoloģija, kas savu uzdevumu pilda jau gadiem. Turklāt novērojams, ka “vecās” mārketinga tehnoloģijas šobrīd atgriežas kopā ar mūsdienu tirgotājiem. Lai gan tie darbojas dažādās platformās un tiem ir ievērojami atšķirīgi lietošanas paradumi, e -pasta mārketingam, QR kodiem un SMS ziņojumapmaiņai ir trīs […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt […]