Sakarā ar COVID-19 pandēmiju tiešsaistes pārtikas preču un izņemšanas pasūtījumu skaits ir dubultojies, jo daudzas valstis ir apturējušas vai samazinājušas pārvietošanos, lai ierobežotu vīrusa izplatību. Ņemot vērā pašreizējo pasaules stāvokli, tagad šķiet piemērots laiks, lai sāktu tiešsaistes pārtikas biznesu. Tajā pašā laikā šādam biznesam nav garantēta veiksme tikai pandēmijas dēļ, bet tas ir atkarīgs no […]
klientu apkalpošana
-
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Starptautiskā sieviešu diena, kas ir lielisks iemesls arī zīmoliem atklāt jaunu kampaņu, pamatojoties uz to, ka šai dienā īpaši novērtējam sev blakus esošās sievietes. Aicinām aplūkot piecas spēcīgas Starptautiskās sieviešu dienas kampaņas idejas, kuras uzņēmumiem vēl ir laiks īstenot: Sieviešu vienlīdzība Sieviešu cīņa par savām tiesībām vienmēr ir bijis spēcīgs vadmotīvs un […]
-
by informacija Comments are off
Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā. Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, […]
-
by informacija Comments are off
Kā biznesa īpašnieki vai menedžeri, jūs, iespējams, esat dzirdējuši kā menedžmenta eksperti attiecas pret darbiniekiu servisa standartu nozīmību. Ideja ir tāda, ka menedžeriem nepieciešams dot cilvēkiem, kas kontaktējas ar klientiem, izpildes uzdevumus vai apkalpošanas standartus, pēc kuriem viņus var novērtēt un atalgot. Teorētiski skan labi. Diemžēl to gadu laikā, kamēr es strādāju par biznesa konsultantu, […]