klienti

Random entry RSS

  • Posted in:

    SMS mārketings – viens no efektīvākajiem saziņas veidiem ar klientiem

    Lai arī varētu šķist, ka SMS mārketings jeb masveidu ziņu nosūtīšana dažādiem saņēmējiem, balstoties uz dažādiem kritērijiem, ir novecojis mārketinga veids, patiesībā tas joprojām var nest ievērojamus ieņēmumus. SMS mārketings palīdzēs sasniegt klientus, būs ātrs un ērti personalizējams mārketinga veids. SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klātiene vai tiešsaiste? Kādu stratēģiju izvēlēties, rīkojot pasākumu?

    COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izplatītākās personalizācijas kļūdas

    Personalizēti piedāvājumi, personalizēti e-pasti un personalizētas atlaides – ikviens uzņēmums zina to, cik svarīgi ir koncentrēties uz klientu personalizāciju. Nereti gan ar to rodas problēmas, jo uzrunāt klientus personiskā līmenī nemaz nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Taču nedrīkst aizmirst, ka personalizēšana ir izaugsmes un stabilas klientu pieredzes pamatakmens. Lūk, pieci izplatītākie trūkumiem, no kuriem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitalizācija un reklāma – kā tas ietekmē pārdošanas rādītājus?

    Reklāmas gadu gaitā ir ievērojami mainījušās – ja agrāk bija tikai drukātā prese, TV un radio, tad tagad ikvienam ir pieejams bezgalīgs kanālu saraksts, kur auditorija sastopas ar reklāmām, un to visu apkalpo izsmalcināts tehnoloģiju labirints. Reklāmdevējiem šodien ir lieliska iespēja panākt, lai viņu ziņa tiktu ievietota pēc iespējas vairāk kanālos, tādējādi sasniedzot pēc iespējas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc zīmoliem jāveido unikāli un uz klientu orientēti mārketinga risinājumi?

    Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Trīs tendences, kas veido pandēmijas atkopšanas mārketinga stratēģiju

    Sākot no e-komercijas līdz video konferencēm – pēdējais pusotrs gads ir paātrinājis virkni digitālo tendenču. Lai arī iepirkšanās tiešsaistē jau ilgu laiku ir bijis topā, e-komercija īsto uzplaukumu piedzīvoja līdz ar COVID-19 pandēmijas atnākšanu, kā rezultātā uz tiešsaistes tirdzniecību pārgāja pat tādi uzņēmumi, kas nekad par to iepriekš nebija domājuši. Kaut gan mēs šobrīd redzam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ceļvedis sociālo mediju plāna sastādīšanai maziem un vidējiem uzņēmumiem

    Lai izveidotu stabilu sociālo mediju stratēģijas plānu nelieliem uzņēmumiem ir nepieciešama liela iztēle un smags darbs. Iepriekšējo desmit gadu laikā sociālo mediju izmantošana ir ievērojami pieaugusi. Tādu platformu kā “Facebook”, “Twitter” un “Instagram” ātra izmantošana nozīmē, ka uzņēmumi nedrīkst ignorēt sociālo mediju potenciālu. Sociālie mediji – tā ir iespēja atrast klientus un piesaistīt potenciālo pircēju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmolu saziņa sensitīvos laikos – kā runāt par auditorijai svarīgiem jautājumiem?

    Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klientu segmentācija kļūst arvien plašāka un efektīvāka

    Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, kurām ir atšķirīgas vajadzības, uzvedība tirgū un no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem mārketinga pasākumiem. Ja agrāk tradicionāli segmentācija bija vērsta uz tādiem ģeogrāfiskiem un demogrāfiskiem faktoriem kā vecums, dzimums, rase, atrašanās vieta u.tml., tad vēlāk tirgotāji izlēma, ka būtu jāiekļauj arī klientu psihogrāfiskie un uzvedības aspekti. […]

    Lasīt tālāk