Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]
klienti
-
-
by informacija Comments are off
Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]
-
by informacija Comments are off
Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]
-
by informacija Comments are off
Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmoliem ir jāpielāgojas un jāreaģē uz pārmaiņām biežāk un ātrāk nekā jebkad agrāk. Tehnoloģiju kopums bieži vien noteicošais, kad mēs runājam par efektīvu reklāmu, taču veiksmīga kampaņa nebūtu iespējama bez vienotas komandas. Tehnoloģijas nodrošina vēlamo sadarbību, taču komandas darbam joprojām ir izšķiroša nozīme zīmola spējā būt elastīgam un tādējādi konkurētspējīgam. Īsāk sakot, jums joprojām […]