Kantar

Random entry RSS

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada jūlijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 8,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 6,3% no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās seriāls “Vera […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījušies 1 miljons 12 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju

    2021. gada ziemas un pavasara periodā radio klausījušies 65,8% jeb 1 miljons 12 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 84,9% jeb 1 miljons 307 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2021. gada ziemas un pavasara laikā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli maijā – LTV1 un TV3

    Konsolidētās TV skatītākie kanāli šī gada maijā bija LTV1 un TV3, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kuram veltīti 6% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV maija programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās kāda no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kopš rudens radio vismaz reizi dienā klausījušies 1,36 miljoni Latvijas iedzīvotāju

    Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījušies vidēji 67,3% jeb 1 miljons 36 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 86% jeb 1 miljons 324 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2020. gada rudens un 2021. gada ziemas pētījuma periodā viens radio klausītājs vidēji […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2021. gada februārī – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 11,4% no kopējā skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija RTR Planeta Baltija, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, jāņem vērā, ka kanāla RTR Planeta Baltija skatīšanās laika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: 1,3 miljoni Latvijas iedzīvotāju lasījuši kādu no preses izdevumiem šī gada rudenī

    Vidēji 83,5% jeb 1 miljons 302 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2019.gada rudenī veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 186 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2019. gada pavasarī lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,5%. Otrs skatītākais kanāls bija PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,5%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,3% no kopējā skatīšanās laika. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka LTV1 ir mēneša skatītākais kanāls jau ceturto reizi pēc kārtas, kopš […]

    Lasīt tālāk