Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]
kampaņa
-
-
by informacija Comments are off
Dzīvnieku barības ražotājs Pedigree savā jaunajā reklāmas video atspoguļoja pirmatnējā cilvēka pirmo tikšanos ar tā uzticamāko draugu – suni. Šis video ir turpinājums zīmola uzsāktajai kampaņai, kas stāsta par dzīvnieku nozīmi cilvēka dzīvē. Īsfilma atspoguļo pirmatnējā cilvēka ikdienu, kas lielākoties tiek aizvadīta, meklējot iztiku. Negaidīti vienmuļo ainu papildina suns, kas sākotnēji izrāda agresiju, taču vēlāk rod […]
-
by informacija Comments are off
Dzīvnieku aizsardzības aktīvistu organizācija PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Cilvēki, kas iestājas par ētisku attieksmi pret dzīvniekiem) radījusi šokējošu sociālo kampaņu, kas ar spēcīgiem izteiksmes līdzekļiem atspoguļojusi cilvēku nežēlīgo dabu. Kampaņa tika realizēta kādā tirdzniecības centrā Bangkokā. Taizeme ir viens no pasaulē lielākajiem krokodila ādas piegādātājiem. Īpašās fermās ik gadu tiek […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols Pril (Henkel) apgalvo, ka tikai viena pile tā ražotā trauku mazgāšanas līdzekļa bez jebkādām grūtībām spēj tikt galā ar jebkāda veida netīrumiem. Ražotājam jau vairākkārt nācies pierādīt sevis sacīto neatkarīgās laboratorijās, un, piemēram, Indijā zīmols tika apsūdzēts par to, ka Pril reklāma maldina patērētājus. Lai kliedētu sabiedrības šaubas, kompānija nolēmusi uzskatāmi pierādīt sevis sacīto. […]
-
by informacija Comments are off
Lai palīdzētu Lielbritānijas lielveikalu ķēdei “Tesco” kļūt par cilvēku Valentīndienas galamērķi, globālā reklāmas aģentūra “BBH” izveidoja tiešsaistes kampaņu, kura pamatā ir sociālais eksperiments, kura mērķis ir iepazīstināt divus cilvēkus kā potenciālu pāri, analizējot viņu saturu iepirkumu grozos. Daudziem uzņēmumiem Valentīndiena ir laiks, kad reklamēt piedāvājumus, kas paredzēti vienai cilvēku grupai – pāriem. Taču “Tesco” šogad izlēma uzrunāt […]
-
by informacija Comments are off
Mākslinieciskas un skaistas fotogrāfijas, kas uzņemtas ar “Apple” modeļiem iPhone 6s un iPhone 6s Plus, ir uzņēmuma mārketinga uzmanības centrā, reklamējot savu jaunāko modeļu mākslinieciskās iespējas. Tam par godu, ir veikts būtisks atjauninājums uzņēmuma “Shot on Iphone” jeb “Kadrs ar iPhone” reklāmas kampaņā, kura tika uzsākta pagājušajā gadā, apkopojot fotogrāfijas, kas uzņemtas ar iPhone 6 […]
-
by informacija Comments are off
Sieviešu objektifikācija ir problēma, kas pastāv pat sviestmaižu reklāmās. Šī iemesla dēļ reklāmas aģentūras “Badger&Winters” vadītāja Madonna Badžere publicēja video ar nosaukumu “We Are #WomenNotObjects” jeb “Mēs esam sievietes nevis objekti”, paziņojot, ka aģentūra vairs neradīs seksistiskas reklāmas, kā arī izvairīsies no pārāk digitāli uzlabotiem sieviešu tēliem savās reklāmās. Lai gan šāds solis tika veikts, lai risinātu konkrēto reklāmas […]
-
by informacija Comments are off
Personīgās higiēnas zīmols Dove nupat izlaidis jaunu kampaņu līnijas Dove Men+Care ietvaros, kurā piedalījušies divi ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) futbolisti – Kārsons Palmers (Carson Palmer) un Džordijs Nelsons (Jordy Nelson). Tā vietā, lai atspoguļotu sportistu profesionālo karjeru, kampaņas vēstījums koncentrējas uz spilgtākajiem brīžiem viņu ģimenes dzīvē. “Sākumā mēs vēlējāmies parādīt Kārsona un Džordija sasniegumus […]
-
by informacija Comments are off
Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu. Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt […]