Aizvien biežāk saistībā ar mārketinga pūliņiem tiek pieminēta Z paaudze, kas nereti vien tiek uzskatīta par vieglprātīgiem, influenceru apsēstiem un tehnoloģiju atkarīgiem, kuri bezmērķīgi dreifē no viena zīmolu uz otru. Bet vai tā tiešām ir? Par Z paaudzi tiek uzskatīti tie, kas dzimuši no 2001. gada līdz 2015. gadam. Nereti viņi tiek saukti arī par […]
kā sasniegt klientus
-
-
by informacija Comments are off
TikTok popularitātei pieaugot, zīmoliem ir jāzina, kā platformu integrēt savā mārketinga stratēģijā, vienlaikus apzinoties, kas padara to unikālu. Pandēmijas laikā ievērojamu lietotāju pieaugumu piedzīvojuši divi sociālo mediju giganti. Instagram ir labi izveidota platforma, kuru mēs visi zinām un mīlam – tā katru mēnesi sasniedz 1 miljardu lietotāju, nodrošinot jūsu zīmolam lielu auditoriju un plašas iesaistīšanās […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā mārketings ir mainījies līdz ar notikumiem pasaulē – tradicionālie standarti un noteikumi, kas iepriekš noteica attiecības ar klientiem, ir attīstījušies un galvenokārt kļuvuši digitāli. Patērētāji ir mainījuši savu uzvedību un izvēles, un lai nodrošinātu, ka tie neatpaliek, uzņēmumiem ir jāpielāgojas un ātri. Bet kā tirgotāji var piesaistīt klientus un veicināt labāku zīmola […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģija ir nepieciešama ikvienam uzņēmumam – tā palīdzēs jums likt pamatus, lai jūs zinātu, ko jūs pārdodat, kam jūs to pārdodat un kāpēc viņiem tas ir vajadzīgs. Pirms kaut ko uzsāciet, svarīgi ir izveidot visaptverošu stratēģiju, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Tam vajadzētu atgādināt, kāpēc jūs veicat mārketingu, un kādas ir jūsu uzņēmuma vērtības, […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketings pastāv jau ceturtdaļu gadsimta – tas nodrošina ne tikai efektīvu veidu, kā mārketinga speciālisti var informēt saņēmējus par akcijām, izpārdošanām un jaunumiem, bet tas ir arī daudzpusīgs, efektīvs rīks, kas neprasa lielas izmaksas. Pētījumi rāda, ka vairums uzņēmumu e-pastu joprojām izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj klientiem vienmēr […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]
-
Posted in:
Saturs, personība un klientu iesaistīšana – kādas būs efektīvākās mārketinga stratēģijas šogad?
by informacija Comments are off
2022. gads ir iesācies strauji un tas ir lielisks brīdis, lai izvirzītu jaunus mērķus un sāktu īstenot savus mārketinga plānus. Liela daļa mārketingu ekspertu uzskata, ka šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu, kas palika populārāki tieši pandēmijas laikā. Lūk, mārketinga idejas uzņēmumiem: Sāciet justies ērti […]
-
by informacija Comments are off
2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā. Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai […]