Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]
kā sasniegt klientus
-
-
Posted in:
Publiskoti top 10 e-komercijas zīmoli
by informacija Comments are off
E-komercijas nozares zīmolu displeja un video reklāmas vidēji mēnesī sasniedz aptuveni 750 000 Latvijas interneta lietotāju no datoriem, liecina interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka Gemius AdReal dati. Sešu mēnešu periodā starp Top 10 tiešsaistes veikalu zīmoliem ir gan tādas tirdzniecības platformas kā 1a.lv un 220.lv, gan apģērbu, apavu un aksesuāru tirgotāji, kā arī datortehnikas tirgotājs Dateks […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Mātes diena, kad ikviens no mums vēlas pārsteigt savu mammu, sievu, vecmāmiņu vai kādu citu īpašu sievieti. Šajā laikā klienti pastiprināti meklē oriģinālas idejas un ikvienam uzņēmumam ir iespēja pievērst auditorijas uzmanību tieši savam zīmolam. Mēs apkopojām dažas idejas, kuras uzņēmumiem ir vērts īstenot Mātes dienā: Izveidojiet lapu, kas veltīta tieši Mātes […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Vienlaikus, ja runājam par SEO, mūsdienās daudz laika un uzmanības tiek veltītas atslēgvārdiem, lapu nosaukumiem, shēmām, iekšējām saitēm un virsrakstiem, kā rezultātā faktiskie vārdi saturā kļūst gandrīz […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū? Neapšaubāmi, […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]
-
by informacija Comments are off
Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot. Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces […]
-
by informacija Comments are off
Pircēja mārketings ir dažādi mārketinga līdzekļi, kas pavada pircēju viņa ceļā no pašas pirmās domas par iespējamo pirkumu līdz norēķināšanās brīdim pie kases. Pircēju mārketings ir disciplīna, kas koncentrējas uz klientu pieredzi un klienta ceļojumu. Tas ir ārkārtīgi spēcīgs pārtikas zīmolu pārdošanas izaugsmes dzinējspēks un atšķiras no tradicionālās reklāmas un veicināšanas, šajā mārketinga veidā zīmolu […]
-
by informacija Comments are off
Skaistumkopšanas zīmols “L’Oreal” ir viens no pēdējiem zīmoliem, kas sācis eksperimentēt ar televīzijas seriāla veidošanu, taču vai tas var pārliecināt komerciālās raidorganizācijas un straumēšanas platformas to pārraidīt? “L’Oreal” ir izveidojis pats savu TV šovu, cerot, ka drīzumā to pārraidīs tādi populāri straumēšanas avoti kā “Netflix” vai “Amazon”. Arī “Pepsi” un “Nike” pēdējos mēnešos ir izpētījuši […]