kā sasniegt klientus

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vīrusu mārketings radījis dažas no aizraujošākajām filmu kampaņām

    Pirms filmu nonākšanas uz kino ekrāniem tiek tērēti milzīgi līdzekļi to reklāmai – it īpaši tas attiecas uz lielajām Holivudas filmām. Pirms filmas iznākšanas potenciālajai auditorijai tiek piedāvāti dažādi tīzeri, reklāmas stendi un citi sīkumi, bet kā izcelties konkurentu vidū laikā, kad filmu ir vairāk par iespējām tās visas noskatīties? Atbilde ir vīrusu mārketings. Vīrusu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gatavošanās skolai izaicina tirgotājus – liela daļa vecāku koncentrējas uz taupīšanu

    Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    59 % cilvēku influenceru publiskoto dzīvesstilu vērtē kā nepatiesu

    Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Iemesli, kāpēc sava uzņēmuma stratēģijā iekļaut e-pastu mārketingu

    Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem. E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu. Neatkarīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā “TikTok” mainīja mūzikas mārketingu

    Straujiem soļiem pieaug sociālās vietnes “TikTok” popularitāte – tīmekļa vietne 2021. gadā piesaistīja pat lielāku cilvēku plūsmu nekā “Google”. “TikTok” izraisīja arī revolūciju mārketinga pasaulē un viena no nozarēm, kuru tā būtiski iespaidojusi, ir mūzikas joma. Mūzikas mārketings un dziesmu izdošanas stratēģija ir katra mākslinieka karjeras pamatā. Tam, kā un kad jūs izdodat mūziku, ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidi, kā uzņēmums var izveidot emocionālu saikni ar klientu

    Arvien vairāk pētījumu rāda, ka tieši emocijas un instinkts ir biežākie iemesli, kas mudina patērētājus veikt pirkumu. Tieši tad, kad klients izjūt dziļu emocionālu saikni ar zīmolu, uzņēmums var gūt labumu no sava mārketinga. Bet kā to panākt un kam pievērst uzmanību? Padariet savu zīmolu cilvēcīgāku Emocionālu saikni ar cilvēku ir daudz vieglāk izjust nekā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberta Uzņēmumu grupas klientu piesaiste tagad ir pieejama plašākam uzņēmumu lokam

    Lai arī mūsdienās katram uzņēmumam ir savs dzīvesstāsts, tirgus specifika un attīstības temps, vienojošais elements ikvienam ir biznesa orientēšana uz klientu. Tieši uzticami klienti ir tie, kas ļauj uzņēmumiem gūt panākumus, tai skaitā palielināt pārdošanas apjomus, nostiprināt uzņēmuma reputāciju un piesaistīt vēl jaunus klientus saviem produktiem vai pakalpojumiem. Vienlaikus tendences rāda, ka liels skaits uzņēmumu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    VASARAS MĀRKETINGS: 8 lieliskas idejas šai sezonai

    Vasara ir lieliska sezona dažādām atlaidēm, mārketinga kampaņām un izpārdošanām. Esam apkopojuši pavisam vienkāršas, bet iedarbīgas mārketinga idejas, ko vēl var paspēt izmēģināt ikviens uzņēmums šajā sezonā. Ņemiet dalību vietējos vasaras pasākumos Neatkarīgi no tā, vai jūsu uzņēmums ir liels vai mazs, iesaistīšanās dažādos pasākumos, piemēram, vasaras festivālos, vienmēr ir lieliska ideja. Kāpēc? Tāpēc, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus

    Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]

    Lasīt tālāk