kā sasniegt klientus

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pavasara mārketinga stratēģijas, kas vienmēr darbojas

    Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāda veida mārketings krīzes laikā ir vajadzīgs uzņēmumam?

    Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirdzniecība internetā – kā sadzīvot ar konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu?

    Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SEO – viens no vērtīgākajiem ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā

    Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija piesaista klientus un ceļ zīmola uzticamību

    E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē. E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas jāņem vērā veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveidē?

    Mārketinga stratēģijas pamatā ir vienreizēja formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmola veidošanā liela nozīme arī zīmola atpazīstamības pētījumam

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tāpat kā jebkuram sarežģītam un ietilpīgam jēdzienam, arī zīmolam nevar būt viena universāla definīcija, par kuru varētu vienoties lielākā daļa zinātnieku un praktiķu, kas specializējas šajā jomā. Zīmols ir apzīmējums, kas saistās ar unikālu risinājumu īpašībām, kas raksturo konkrētu organizācijas produktu vai pakalpojumu. 19. gadsimta beigas tiek uzskatītas par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

    Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Piecas lietas, kas ikvienam jāzina par sabiedriskajām attiecībām

    Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]

    Lasīt tālāk