Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]
kā sasniegt klientus
-
-
by informacija Comments are off
Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē. E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģijas pamatā ir vienreizēja formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Var teikt, […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tāpat kā jebkuram sarežģītam un ietilpīgam jēdzienam, arī zīmolam nevar būt viena universāla definīcija, par kuru varētu vienoties lielākā daļa zinātnieku un praktiķu, kas specializējas šajā jomā. Zīmols ir apzīmējums, kas saistās ar unikālu risinājumu īpašībām, kas raksturo konkrētu organizācijas produktu vai pakalpojumu. 19. gadsimta beigas tiek uzskatītas par […]
-
by informacija Comments are off
Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]
-
by informacija Comments are off
Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]