Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]
-
-
by informacija Comments are off
Īrijas Datu aizsardzības komisija populārajam sociālajam tīklam “Instagram” piemērojusi rekordlielu naudas sodu 405 miljonus eiro apmērā. Šāds lēmums pieņemts saistībā ar bērnu datu apstrādes noteikumu pārkāpšanu. Izmeklēšana, kas tika sākta 2020. gadā, bija vērsta uz bērniem vecumā no 13 līdz 17 gadiem, kuriem bija atļauts pārvaldīt kontus, kas veicināja lietotāja tālruņa numura un/vai e-pasta adreses […]
-
by informacija Comments are off
Futbolists Krištianu Ronaldu jau otro gadu pēc kārtas ieņēmis pirmo vietu ikgadējā sociālā tīkla “Instagram” bagātnieku sarakstā, nopelnot 2,39 miljonus ASV dolāru par katru ierakstu, kas ir par 49% vairāk nekā pagājušajā gadā. Saraksts, kas balstīts uz publiski pieejamiem datiem, atklāj platformas visvairāk pelnošos vārdus, tostarp slavenības, sportistus vai citus ietekmētājus, kas aptver fitnesa, skaistuma […]
-
by informacija Comments are off
Populārais sociālais tīkls “Instagram” ieviesis virkni pasākumu, lai uzlabotu gados jauno lietotāju drošību platformā. Kā zināms, līdz šim ievērojama kritika ir vērsta attiecībā uz bērnu drošību internetā un “Instagram” kaitīgo ietekmi uz jaunākiem lietotājiem, īpaši pusaudžu meitenēm. Sociālie tīkli jau ilgu laiku kritizēti par nespēju aizsargāt pusaudžus no kaitīga satura, kā rezultātā “Instagram” izstrādājis rīkus, […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]
-
by informacija Comments are off
Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot. Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais tīkls “Instagram” ir sadzirdējis cilvēkus. Kopš tā laika, kad tas atbrīvojās no hronoloģiskās plūsmas, cilvēki sāka par to sūdzēties. No šī gada 24. marta lietotāji tagad var izvēlēties starp hronoloģiju vai algoritmu balstītu ritināšanu. Sociālo mediju platforma ir atdevusi kontroli lietotājiem. Tagad ir divi jauni veidi, kā izvēlēties plūsmas ritināšanas veidu: Izlase vai Seko. […]
-
by informacija Comments are off
No šīs nedēļas Krievijā bloķēts populārais sociālais tīkls “Instagram”, liekot daudziem Krievijas influenceriem un zvaigznēm emocionāli atvadīties no miljoniem sekotāju un fanu visā pasaulē. “Instagram” ir viena no populārākajām vietnēm Krievijā, uzreiz ar “WhatsApp.” Kopš 2014. gada “Instagram” lietotne ir instalēta 166 miljonus reižu Krievijas App Store un Google Play, padarot to trīs reizes populārāku […]
-
by informacija Comments are off
TikTok popularitātei pieaugot, zīmoliem ir jāzina, kā platformu integrēt savā mārketinga stratēģijā, vienlaikus apzinoties, kas padara to unikālu. Pandēmijas laikā ievērojamu lietotāju pieaugumu piedzīvojuši divi sociālo mediju giganti. Instagram ir labi izveidota platforma, kuru mēs visi zinām un mīlam – tā katru mēnesi sasniedz 1 miljardu lietotāju, nodrošinot jūsu zīmolam lielu auditoriju un plašas iesaistīšanās […]