Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]
influenceri
-
-
by informacija Comments are off
Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija ir būtiski ietekmējusi mazumtirdzniecību gan Latvijā, gan visā pasaulē – lai arī tagad ierobežojumi tiek pamazām atcelti un mēs sākām ieraudzīt ekonomikas pakāpenisku izaugsmi, uzņēmējdarbībā joprojām vērojama liela nenoteiktība. Mazumtirgotājiem aktuāli ir jautājumi par to, kā mainīsies patērētāju uzvedība un vai tā vispār būs tāda kā agrāk, pirms pandēmijas? Šajā periodā mazumtirdzniecības zīmoliem […]
-
by informacija Comments are off
Aģentūra “Golin Riga” publiskojusi ikgadējo indeksu par sociālo tīklu ietekmīgākajām figūrām dažādās dzīves jomās. Jaunākajā topā par ietekmīgāko sociālo tīklu influenceri Latvijā atzīta aktrise un jaunā māmiņa Ieva Florence-Vīksne, kura saņēma augstāko punktu skaitu arī influenceru indeksa Dzīvesstila jomas makro kategorijā. Vadoties pēc starptautiskās Golin Global datos balstītās pieejas Accelerators of Relevance kopā ar sadarbības partneriem […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija ir mudinājusi uz tiešsaisti pāriet ne tikai izglītībai un kultūras pasākumiem, bet arī pārdošanai un reklāmām. Arvien vairāk cilvēku šo laiku pavada sociālajos tīklos, kas nozīmē, ka arvien lielāku lomu mārketingā spēlēs tā saucamie influenceri, kas darbojas līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem […]
-
by informacija Comments are off
Līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem un internetā, ar dažādu preču un pakalpojumu reklamēšanu nodarbojas arī inluenceri – sociālo tīklu un blogu zvaigznes. Diemžēl 53 procentos gadījumu Baltijā ir novērojamas krāpšanas pazīmes, liecina Komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners un sociālo tīklu analīzes platformas […]