Amerikāņu alus darītava Saltwater Brewery izstrādājusi tehnoloģiju, kas ļauj ražot 100 % bioloģisku alus iepakojumu. Šobrīd vēl joprojām zīmola produkcija ir pieejama skārda bundžās, taču bundžu ietvars ir videi draudzīgs. Kompānijas mērķis, kuru tā plāno īstenot tuvā nākotnē – 100 % bioloģisku alus bundžu ražošana. Alus bundžu gredzeni radīti no alus ražošanas blakusproduktiem, piemēram, no kviešiem un miežiem, […]
iepakojums
-
-
by informacija Comments are off
Tuvojoties gada latviskākajiem svētkiem – Līgo, Abavas ģimenes vīna darītava radījusi tematisku etiķešu dizainu, kas piešķir produktam pavisam citu, unikālu vērtību. Savā Facebook profilā zīmols nopublicējis sadarbībā ar konditoreju Beze izloloto kopdarbu, kas ietver sevī tematisko sidru un cepumus, kas radīti latvju zīmju veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, šis latviskais dāvanu komplekts ir lieliska dāvana […]
-
by informacija Comments are off
Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola pudeles no citu ražotāju produkcijas. Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy […]
-
by informacija Comments are off
Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]
-
by informacija Comments are off
Bērnu šokolādes ražotājs Kinder Chocolate nedaudz izmainījis klasisko iepakojumu, atvasinot to ar jaunām reklāmas sejām. Tagad uz iemīļotā kāruma iepakojuma rotājas arī Latvijas bērnu portreti. Šī gada sākumā Kinder Chocolate piedāvāja vecākiem pārsteigt savu atvasi, iesūtot bērna bildi Kinder akcijai, kas norisinājās 12 nedēļu gadumā. No daudzajiem iesūtītajiem fotoattēliem tika izvēlēts labākais meitenes un puiša portrets, kas nu […]
-
by informacija Comments are off
Krievijas reklāmas aģentūra Svoe mnenie (Savs viedoklis) izstrādāja mākslinieciskā vīna zīmola Phantasm konceptu un dizainu. Zīmols tika radīts no augstvērtīgiem Čīles, Francijas un Itālijas vīniem. Dizaineru virsuzdevums bija izcelt produkta jutekliskumu ar neordināriem mākslas veidiem un ilustācijām. Pēc idejas autoru teiktā, svarīgākās emocijas, pirmkārt, saistītas ar mākslu, tādēļ drosmīgais dizainiskais risinājums ir attaisnojies. “Ilustrācijas uz vīna […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena Coca – Cola ražotāji šogad izlēmuši aizstāt jaunas Ziemassvētku kampaņas radīšanu ASV tirgum ar pagājušā gada akcijas Make Someone Happy (Padari kādu laimīgu) pārstrādāšanu. Coca- Cola radīja jaunus svētku iepakojumus ar tematikai atbilstošiem uzrakstiem, kas būs kā papildinājums kampaņai Share a Coke (Padalies ar kolu). Jaunie Coca -Cola svētku iepakojumi mudinās […]
-
by informacija Comments are off
Brendinga aģentūra Ohmybrand nolēma paeksperimentēt ar nestandarta ūdens iepakojuma dizaina radīšanu. Par idejas autoru iedvesmas avotu kļuva Arktika, jo zīmola ArcticWater ūdens, kuram aģentūra izstrādāja jaunu dizainu, tiek iegūts no ledājiem aiz polārā loka. Pēc kompānijas Ohmybrand radošās direktores Naģeždas Paršinas teiktā, dizaineri vēlējās radīt unikālu, nebijušu dizainu, atkāpjoties no klasiskās pudeles formas. Ūdenim, kas tiek iegūts ekoloģiski […]