Facebook ieņēmumi kopš pērnā gada pieauguši līdz 5.8 miljardiem dolāru , tādējādi sadragājot Volstrītas aplēses un ievērojami pārsniedzot par 3.6 miljardiem dolāru ieņēmumus pirms gada. “Mūsu kopiena turpināja augt, un mūsu bizness plaukst,” vēstīja kompānijas “Facebook” līdzdibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs, publicējot pagājušā ceturkšņa rezultātus, kas ievērojami pārspējuši prognozes. Labie rezultāti ir lietotāju un reklāmu […]
-
-
by informacija Comments are off
Mobilās ziņapmaiņas pakalpojuma “WhatsApp” pārstāvji ir paziņojuši, ka atcels lietotnes abonēšanas maksu, padarot šo pakalpojumu bezmaksas ikvienam tā lietotājam. Pat vairāk – tas lietotājiem nesāks rādīt trešo pušu reklāmas, lai gan “Whatsapp” ir radusies ideja par to, kā veidot labāku savienojumu starp lietotājiem un uzņēmējiem. Par to “WhatsApp” komanda paziņoja savā oficiālajā blogā, piebilstot, ka […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais portāls Facebook ievieš jaunu iespēju, kas ļauj atjaunot jaunumu sleju offline režīmā. Reģistrētie lietotāji varēs komentēt ierakstus bez interneta pieslēguma, kā arī apskatīt iepriekš publicētās ziņas, kuras līdz šim nav redzētas. “Mūsu mērķis ir ziņu sleja, kas satur aktuālāko informāciju, taču, ja rodas problēmas ar satura atjaunošanu interneta pieslēguma dēļ, mēs nespējam nodrošināt jaunāko ierakstu pieejamību. Lielākoties Facebook […]
-
by informacija Comments are off
Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]
-
by informacija Comments are off
No visiem cilvēkiem pasaulē, kas izmanto internetu, aptuveni puse no viņiem jeb gandrīz 1,5 miljardi ir reģistrējušies sociālajā portāla “Facebook”. Priekš “Facebook” galvenais jautājums ir tas, kā portāls un tā reklāmdevēji sasniegs nākamos miljards cilvēkus, kas sociālajā medijā reģistrēsies pirmo reizi, lielākoties tikai mobilajos tālruņos un bieži vien ar lēnāko 2G interneta savienojumu. Lai palīdzētu […]