Facebook

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Straume” bez Holivudas miljoniem: Kā filma iekaro pasauli ar sirsnību un radošumu

    Latvijas animācijas filma “Straume” ir guvusi ievērojamu starptautisku atzinību, kas veicinājusi plašas mārketinga aktivitātes ārpus Latvijas. “Straume” savu ceļu uzsāka ar izrādīšanu Kannas festivālā, kas, kā atzina režisors Gints Zilbalodis, bija pirmā reize, kad viņš pats filmu redzēja. Pēc tam tā tika izrādīta Toronto Starptautiskajā filmu festivālā un Vankūveras Starptautiskajā filmu festivālā, kā arī tika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook” mātesuzņēmums likvidēs vēl 10 tūkstošus darbavietu

    Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” plāno likvidēt vēl 10 000 darbavietu. Jāatzīmē, ka nesen līdzīgu reorganizāciju veica uzņēmums “Twitter”, kuru pārņēmis ASV miljardieris Īlons Masks. Kompānijas vadītājs Marks Zakerbergs darbiniekiem norādījis, ka darbavietas likvidēs dažu turpmāko mēnešu laikā. Atlaišanu skars vidējā līmeņa vadītājus. Jāpiezīmē, ka tā ir lielākā darbinieku skaita atlaišana kopš nozares straujās izaugsmes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī “Meta” plāno ievērojami samazināt darbinieku skaitu

    Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” plāno likvidēt tūkstošiem darbavietu. Jāatzīmē, ka nesen līdzīgu reorganizāciju veica uzņēmums “Twitter”, kuru pārņēmis ASV miljardieris Īlons Masks. Ārvalstu mediji vēsta, ka “Meta” plāno atlaist vairākus tūkstošus darbinieku. Tā būtu lielākā darbinieku skaita atlaišana kopš nozares straujās izaugsmes pandēmijas laikā. Plānotā atlaišana būtu pirmais plašais darbinieku skaita samazinājums uzņēmuma 18 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Meta” atklāj 400 mobilās lietotnes, kas zagušas “Facebook” lietotāju datus

    Kompānija “Meta” brīdinājusi “Facebook” lietotājus par simtiem mobilo lietotņu, kas īpaši izstrādātas, lai nozagtu šī sociālā tīkla lietotāju autentifikācijas datus. Kopumā “Meta” identificējusi aptuveni 400 dažādu krāpniecisku lietotņu, kam varētu būt pakļauti vairāk nekā miljons “Facebook” lietotāju. Ziņojumā detalizēti aprakstīts, kā vairāk nekā 400 mobilo lietotņu, piemēram, fotoattēlu redaktori, izstrādāti, lai liktu cilvēkiem kopīgot savus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook Pay” maina zīmolu uz “Meta Pay”

    Pārmaiņas piedzīvos digitālais “Facebook” maks – “Facebook Pay”, ko plānots pārveidot par “Meta Pay”. Tas ir pirmais solis ceļā uz to, lai radītu digitālo maku metaversam. Kā zināms, “Facebook” nesen ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Saskaņā ar teikto, jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook” Messenger turpmāk sūtīs paziņojumu par ekrānuzņēmumiem

    Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs izdevis vēstījumu visiem tiem “Facebook” Messenger lietotājiem, kuriem patīk uzņemt savas tērzēšanas sarunas ekrānuzņēmumus. Paziņojumā norādīts, ka turpmāk Messenger informēs lietotājus, ja viņu sarunas attēlu būs tvērusi cita persona. Tas nozīmē, ka ikviens, kurš mēģinās uzņemt, piemēram, slēptu ziņojuma fotoattēlu, tiks nekavējoties atklāts, izmantojot uznirstošo paziņojumu. Vienlaikus tiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izskatīsies reklāmu pasaule “metaversā”?

    Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Facebook” pavēsta par mātesuzņēmuma nosaukuma maiņu uz “Meta”

    Sociālās saziņas vietnes “Facebook” vadītājs Marks Zukerbergs pavēstījis par māteskompānijas nosaukuma maiņu – tā turpmāk sauksies “Meta”. “Facebook” ir mainījis savu korporatīvo nosaukumu uz “Meta” kā daļu no liela zīmola maiņas. Par nosaukuma maiņu tika paziņots ikgadējā “Facebook” attīstītāju konferencē. Saskaņā ar oficiālo versiju jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai, proti, uzņēmums paplašina savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai “Facebook” plāno mainīt nosaukumu?

    “Facebook”, kas ir pakļauts regulatoru un likumdevēju aizdomām par savu biznesa praksi, plāno mainīt nosaukumu, vēsta The Verge. Paredzams, ka nosaukuma maiņa tiks paziņota nākamnedēļ, Kopš jūlija “Facebook” izpilddirektors Marks Zukerbergs runā par metaversu – digitālo pasauli, kurā cilvēki var pārvietoties starp dažādām ierīcēm un sazināties virtuālā vidē, un grupa ir ieguldījusi lielus līdzekļus virtuālajā […]

    Lasīt tālāk