Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]
e-pasti
-
-
by informacija Comments are off
Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, kurām ir atšķirīgas vajadzības, uzvedība tirgū un no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem mārketinga pasākumiem. Ja agrāk tradicionāli segmentācija bija vērsta uz tādiem ģeogrāfiskiem un demogrāfiskiem faktoriem kā vecums, dzimums, rase, atrašanās vieta u.tml., tad vēlāk tirgotāji izlēma, ka būtu jāiekļauj arī klientu psihogrāfiskie un uzvedības aspekti. […]
-
by informacija Comments are off
Sezonas kampaņas ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu un palielināt klientu piesaisti. Lai arī sezonas kampaņas darbojas neatkarīgi no gadalaika, vasara ir īstais laiks, lai uztvertu cilvēku dzīvesprieku un piedāvātu viņiem lieliskas preces, kas viņiem šajā vasaras sezonā noteikti ir vajadzīgas. Uzlabojiet savus pārdošanas apjomus, izmantojot vasaras mārketinga idejas. Lūk, dažas no vienkāršākajām idejām, […]
-
by informacija Comments are off
Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]
-
by informacija Comments are off
Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]
-
by informacija Comments are off
Spēles ir viena no populārākajām lietām pasaulē, taču ne vienmēr mārketinga eksperti aizdomājas līdz tam, ka spēles palīdz saprast cilvēku demogrāfisko situāciju, viņu vajadzībās, ieradumus un vēlmes, un ka tās var ļoti veiksmīgi izmantot, lai mudinātu cilvēkus uz darbību. Neskatoties uz spēļu panākumiem un revolucionāro mārketinga kustību, ne visi mārketinga speciālisti izmanto spēles elementus savās […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 dēļ vairums uzņēmumu ir sākuši strādāt attālināti – arī situācijai uzlabojoties, uzņēmumi ir saglabājuši šādu iespēju daudziem darbiniekiem. Var teikt, ka attālinātais darbs ir jaunā realitāte, kā rezultātā palielinājusies arī mākoņkrātuves nozīme un ar to saistītie drošības riski. Lielai daļai uzņēmumu ilgstošs attālinātais darbs var nozīmēt to, ka tiem ir jāapsver mākoņdatošanas rīku ieviešana, […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]
-
by informacija Comments are off
Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]