Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Globālās sociālās distancēšanās periodā pierādījies, ka būt sociālajos tīklos, ir svarīgāk kā jebkad iepriekš – šajā laikā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Vairums mazumtirgotāju ir paļāvušies uz tehnoloģijām, lai saglabātu savu biznesu. Tie, kuriem ir izveidota stabila digitālā stratēģija, […]
e-pasta mārketings
-
-
by informacija Comments are off
Lai arī vairums zīmolu mūsdienās ir izvēlējušies koncentrēties uz digitālo un sociālo mārketingu, uzmanības centrā aizvien ir arī pārbaudīta vērtība – e-pasts. E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Koncentrējot mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]
-
by informacija Comments are off
Sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Kāpēc izvēlēties tieši reklāmu sociālajos tīklos? Pārdomāta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus, tādējādi vairojot lojālo sekotāju skaitu un […]
-
by informacija Comments are off
Vieni svētki aizvadīti, kā jau klāt nākamie – jau drīzumā tiks svinētas Lieldienas, kas mārketinga pasaulē ir vēl viena iespēja reklamēt savu uzņēmumu. Kā izveidot veiksmīgu svētku kampaņu, ja jums ir neliels uzņēmums vai mazs budžets? Lūk, dažas vienkāršas idejas! E-pasta vēstules svētku noskaņā E-pasta mārketings joprojām ir populārs, it īpaši laikā, kad iepirkšanās notiek […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli […]
-
by informacija Comments are off
Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju. Tātad, tā vietā, […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai. Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums […]
-
by informacija Comments are off
Gandrīz visu savu vēsturi mārketings ir bijis galvenokārt vīriešu veidots bizness. Galvenās nozares, kas saistītas ar biznesu, piedzīvojumiem, aģentūrām, mašīnām, finansēm un pasauli kopumā, bija domātas vīriešiem. Sievietes bija saistītas ar kategorijām, kas runā par izskatu, sadzīvi un ģimeni. Industrijas sākumā sievietes vienmēr tika parādītas vīriešiem tīkamas – smaidīgas, uzticīgas, labas sievas un perfektas mātes. […]