Pandēmijas laikā novērotā iepirkšanās internetā nedomā apstāties, it īpaši tuvojoties Ziemassvētku sezonai. Vairums joprojām plāno vismaz pusi no dāvanām iegādāties tiešsaistē. Eksperti norāda, ka pandēmija ir radījusi jaunu status quo mazumtirdzniecībā – klienti daudz biežāk izvēlas pārlūkot vēlamo preci tiešsaistē, nevis veikalu skatlogos. Arī zīmoliem ir pēdējais laiks pielāgoties tā saucamajai jaunajai realitātei, domājot par […]
e-komercija
-
-
by informacija Comments are off
Novembris ir laiks, kad visā pasaulē pamazām ienāk Ziemassvētku reklāmas. Arī šis gads tam nav izņēmums un pasaules zīmoli jau laiduši klajā savas svētku reklāmas – vienu par otru radošāku. Lūk, dažas no reklāmām, kuras jau iemantojušas lielu uzmanību. M&S M&S savā reklāmā apvieno simpātisku duetu – franču feju un britu jauko sivēnu Persiju. Reklāma […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan tikko sācies vien novembris, patiesībā tālu nav arī Ziemassvētki – sezona, kuriem tirgotājiem jāsāk gatavoties jau laicīgi. Ņemot vērā to, ka šobrīd arvien vairāk cilvēku iepērkas tieši tiešsaistē, ikvienam uzņēmējam ir jāņem vērā daži veidi, kā reklamēt savu biznesu un palielināt pārdošanas apjomu svētku laikā. Ziemassvētki ir radošuma laiks. Neatkarīgi no tā, vai […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius veicis ikgadējo E-komercijas pētījumu par Latvijas interneta lietotāju iepirkšanās paradumiem tiešsaistē. Tā dati liecina par strauju izaugsmi e-komercijas nozarē un iepirkšanās internetā paradumu maiņu. Ievērojami pieaudzis ne vien to respondentu skaits, kas iepirkušies internetā, bet arī pieaugusi tā aptaujāto daļa, kas uzskata, ka viņu tēriņi internetā šogad pieaugs. […]