dizains

Random entry RSS

  • Posted in:

    McDonald’s produkcija iegūst jaunu veidolu

    Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s  strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē. Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums. Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple  (Kaislīgi violetais), […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dizaina plānotāji – tendence, kas atklāj vizuālā tēla nozīmību

    Latvijā arvien populārāki kļūst dizaina plānotāji, kas ne tikai kalpo par palīgu laika plānošanā, bet ietver sevī veselu iedvesmas pasauli. Ja agrāk vairāk tika vērtēts plānotāja praktiskums un funkcionalitāte, tad šodien tas ir aksesuārs, kam jābūt pilnvērtīgam personības atspoguļotājam. Vēl pavisam nesen radošas personības atdzīvināja savus formālos plānotājus ar izgriezumiem no žurnāliem, fotoattēliem un zīmējumiem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vērtīgs saturs skaistā iepakojumā – kvalitatīvs produkts

    Produkta vizuālais noformējums ir viens no svarīgākajiem elementiem, kas kalpo par atpazīstamības zīmi. Svarīgi, lai iepakojums būtu atšķirīgs un pamanāms, lai tas asociētos ar konkrēto produktu un būtu atbilstošs tā kvalitātei. Bieži vien patērētājs nenovērtē kādas preces vērtīgo saturu neizteiksmīgā iepakojuma dēļ, kas, iespējams, neatklāj satura būtību. Iepakojums ir daļa no produkta, tādēļ tam ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā identitāte metaforiskā atspoguļojumā

    Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādājusi korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai World Communication Forum Association (WCFA). Jaunajā asociācijas identitātē tiek akcentēti WCFA nozīmīgākie mērķi – sakaru nozares attīstīšana visā pasaulē, neatkarīgi no valstu robežām. Starptautiskā profesionālā asociācija WCFA apvieno 350 komunikācijas nozares uzņēmumu vadītājus no 55 valstīm. Jomas eksperti ik gadu tiekas starptautisko sakaru forumā Davosā, daloties pieredzē […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par 2016. gada krāsām kļūst rozā un zilais pastelis

    Pasaules eksperts krāsu identifikācijā Pantone pasludinājis 2016. gada krāsas. Pirmo reizi vēsturē tā ir divu krāsu kombinācija, kuru veido rozā kvracs (Rose Quartz, 13-1520) un zilais miers (Serenity, 15-3919). Šīs krāsas iemieso apziņu un labklājību, kas aizēno ikdienas stresu. Krāsas simbolizē patērētāju tieksmi pēc pārliecības un drošības. Dziļi emocionālā rozā toņa savienojums ar vēso un mierīgo […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krievijas reklāmas aģentūra rada juteklisku vīna etiķetes dizainu

    Krievijas reklāmas aģentūra Svoe mnenie (Savs viedoklis) izstrādāja mākslinieciskā vīna zīmola Phantasm konceptu un dizainu. Zīmols tika radīts no augstvērtīgiem Čīles, Francijas un Itālijas vīniem. Dizaineru virsuzdevums bija izcelt produkta jutekliskumu ar neordināriem mākslas veidiem un ilustācijām. Pēc idejas autoru teiktā, svarīgākās emocijas, pirmkārt, saistītas ar mākslu, tādēļ drosmīgais dizainiskais risinājums ir attaisnojies. “Ilustrācijas uz vīna […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca – Cola rada svētku iepakojumu, papildinot pērnā gada ideju

    Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena Coca – Cola ražotāji šogad izlēmuši aizstāt jaunas Ziemassvētku kampaņas radīšanu ASV tirgum ar pagājušā gada akcijas Make Someone Happy (Padari kādu laimīgu) pārstrādāšanu. Coca- Cola radīja jaunus svētku iepakojumus ar tematikai atbilstošiem uzrakstiem, kas būs kā papildinājums kampaņai Share a Coke (Padalies ar kolu). Jaunie Coca -Cola svētku iepakojumi mudinās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Brendinga aģentūra Ohmybrand izstrādā unikālu ūdens iepakojuma konceptu

    Brendinga aģentūra Ohmybrand nolēma paeksperimentēt ar nestandarta ūdens iepakojuma dizaina radīšanu. Par idejas autoru iedvesmas avotu kļuva Arktika, jo zīmola  ArcticWater ūdens, kuram aģentūra izstrādāja jaunu dizainu, tiek iegūts no ledājiem aiz polārā loka. Pēc kompānijas Ohmybrand radošās direktores Naģeždas Paršinas teiktā, dizaineri vēlējās radīt unikālu, nebijušu dizainu, atkāpjoties no klasiskās pudeles formas. Ūdenim, kas tiek iegūts ekoloģiski […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Courvoisier – zīmols, kas iemieso bagātīgu kultūrslāni

    Francijas konjaka ražotājs Courvoisier izdevis produktu virkni ar jaunu iepakojuma dizainu, saglabājot kompānijas tradicionālās vērtības un iedzīvinot tās “svaigā” vizualizācijā. Jauno etiķēšu tematika ir Parīzes Zelta laikmets. Pie jaunā dizaina izstrādes strādāja britu dizaina aģentūra JKR. Atjaunotais konjaka dizains iemieso Parīzes Zelta laikmeta noskaņu, kas ir nozīmīgs etaps Courvoisier konjaka attīstības vēsturē. Atjaunotais iepakojums nes sevī neatkārojamo 1880 – […]

    Lasīt tālāk