Tuvojoties gada latviskākajiem svētkiem – Līgo, Abavas ģimenes vīna darītava radījusi tematisku etiķešu dizainu, kas piešķir produktam pavisam citu, unikālu vērtību. Savā Facebook profilā zīmols nopublicējis sadarbībā ar konditoreju Beze izloloto kopdarbu, kas ietver sevī tematisko sidru un cepumus, kas radīti latvju zīmju veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, šis latviskais dāvanu komplekts ir lieliska dāvana […]
dizains
-
-
by informacija Comments are off
Leģendārais alus zīmols Guinness, atzīmējot savu jubileju, izmainījis centrālā etiķetes elementa – arfas dizainu. Pēc idejas autoru teiktā, arfai jāiemieso kvalitatīvā un smalkā alus darītāju darba atspoguļojums. Kompānijai Diageo piederošais alus zīmols Guinness ir kļuvis par Īrijas leģendu un Svētā Patrika dienas simbolu. Šodien Guinness tiek uzskatīts par populārāko stiprā alus brendu, ko iemīļojuši simtiem […]
-
by informacija Comments are off
Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu – tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]
-
by informacija Comments are off
Igaunijā noslēdzies konkurss jauna valsts logotipa izstrādei, taču uzvarētājs tā arī nav izvēlēts. Konkursa žūrija nebija gandarīta ne ar vienu no 700 iesniegtajām logo skicēm, ziņo laikraksts Postimees. Konkursam tika iesniegti 700 darbi, taču, tā kā žūrija nespēja vienoties par atbilstošāko konceptu, darba grupa, kas atbild par logo atjaunošanu, paziņoja, ka atlasījusi piecus labākos darbus, […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple un Red Stag turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]
-
by informacija Comments are off
Minimālisms dizainā kļūst arvien populārāks un patiesi – tas ir lielisks, ja tiek pareizi izmantots. Taču dažreiz rezultāts var pakļaut sevi plašām interpretācijām… Runājot konkrētāk, mākslinieka Leu Cangs (Lehu Zhang)no San Francisko veidotais plakāts par godu Ķīniešu Jaunajam – mērkaķa gadam (kas sākās vakardien) gala rezultātā vairāk izskatījās pēc seksuāla tēla. “Es izlēmu, ka plakāta […]
-
by informacija Comments are off
Itāļu luksusa zīmols Moschino radījis kārtējo pārsteidzošo sieviešu parfīmu ar nosaukumu Fresh Couture. Zīmola jaunā radošā direktora Džeremija Skota vadībā kompānija izstrādāja neparastu flakonu, kas atgādina logu tīrīšanas līdzekli. Aromāta radītāji iedvesmojušies no Moschino 2016. gada pavasara – vasaras apģērbu kolekcijas skates, kurā modeles demonstrēja kleitas ar tīrīšanas līdzekļu printu. Aromāts Fresh Couture ietver sevī […]
-
by informacija Comments are off
Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]
-
by informacija Comments are off
Zviedru apģērbu zīmols H&M iekļāva savā jaunajā kolekcijā šalli, kuras dizains atgādina ebreju lūgšanu šalli tallit. Šis produkts aizskāris dažu pircēju reliģiozās jūtas, un zīmolam nācās šo šalli izņemt no pārdošanas H&M veikalos Izraēlā. Krēmkrāsas šalle ar melnām svītrām un garām bārkstīm maksā 18 dolārus, un šis produkts ir pieejams daudzās pasaules valstīs. Taču pēc tā, […]