Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu. Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt […]
Coca – Cola
-
-
by informacija Comments are off
Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām. Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un […]
-
by informacija Comments are off
Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu. Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena Coca – Cola ražotāji šogad izlēmuši aizstāt jaunas Ziemassvētku kampaņas radīšanu ASV tirgum ar pagājušā gada akcijas Make Someone Happy (Padari kādu laimīgu) pārstrādāšanu. Coca- Cola radīja jaunus svētku iepakojumus ar tematikai atbilstošiem uzrakstiem, kas būs kā papildinājums kampaņai Share a Coke (Padalies ar kolu). Jaunie Coca -Cola svētku iepakojumi mudinās […]
-
by informacija Comments are off
“Coca – Cola” ir pasaulslavens zīmols, kas pozicionē ģimeniskumu un kopā būšanu. Zīmols ikreiz pārsteidz ar iedvesmojošām un pozitīvām mārketinga kampaņām, kas gadu gaitā ir labvēlīgi ietekmējušas kompānijas tēlu. Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, bērni visā pasaulē savā pilsētā vēlas ieraudzīt krāšņo “Coca – Cola” karavānu, kas ar pozitīvo strāvojumu uzbur svētku sajūtu ikviena bērna sirdī. […]
-
by informacija Comments are off
Lai cīnītos ar pārdošanas apjoma kritumu, pasaulslavenais zīmols “Coca – Cola” Austrālijā uzsācis plašu mārketinga kampaņu. Kampaņas mērķis ir pievērst lojālo klientu un jauniešu uzmanību ar jauno dzēriena iepakojuma dizainu. “Coca – Cola” ir izstrādājusi “dzīvās” budžas, kuras, atdziestot līdz optimālajai temperatūrai, maina krāsu. Tādējādi ikviens labas garšas mīļotājs varēs baudīt iemīļoto dzērienu tā labākajā izpildījumā. […]