Populārie gāzēto dzērienu ražotāji “Cola-cola” un “Pepsi” pievienojušies tiem zīmoliem, kas pārtraukuši savu darbību Krievijā. Jau vairāki lielie zīmoli ir paziņojuši par uzņēmējdarbības Krievijā pārtraukšanu, reaģējot uz lielvalsts iebrukumu Ukrainā. Vienlaikus gāzēto dzērienu ražotājs “Coca-Cola” ar savu lēmums turpināt darbu Krievijas tirgū kavējās, izsaucot asu starptautiskās sabiedrības reakciju. Ukrainas iekšlietu ministra padomnieks Antons Heraščenko pat […]
Coca – Cola
-
-
by informacija Comments are off
Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola Co.” pirmdien paziņoja, ka pilnībā pārņems kontroli pār sporta dzērienu ražošanas uzņēmumu “BodyArmor”, iegādājoties to par 5,6 miljardus dolāru, padarot to par līdz šim lielāko uzņēmuma zīmola iegādi. “Coca-Cola” 15% “BodyArmor” akciju iegādājās 2018. gadā, kļūstot par tā otro lielāko akcionāru. Tolaik basketbola leģenda Kobe Braients bija tās trešais […]
-
by informacija Comments are off
EURO 2020 pirmajā spēlē Portugāles izlase Budapeštā Ferenca Puškāša stadionā E grupas mačā ar 3:0 uzvarēja Ungāriju, taču tas, kas patiešām palika atmiņā bija preses konference, kurā Portugāles futbolists Krištianu Ronaldu ar vienu savu rīcību lika “Coca-Cola” akciju vērtībai kristies par 4 miljardiem ASV dolāru. Portugāles kapteinis, kas pazīstams kā veselīga dzīvesveida piekritējis, preses konferencē […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī Ziemassvētki jau pagājuši, nav iespējams aizmirst svētku sezonai raksturīgās reklāmas, kas gādāja par jautru noskaņojumu un svētku sajūtu vēl pirms pašu svētku atnākšanas. Šogad gan vairums no reklāmām uzsvaru lika nevis uz lielām dāvanām, bet uz maziem mirkļiem kopā ar mīļajiem. Lūk, piecas aizvadītā gada labākās Ziemassvētku reklāmas, ko slavēja gan reklāmu kritiķi, […]
-
by informacija Comments are off
Šis gads ir bijis izaicinājumiem pilns un neparedzams, tāpēc svētku laiks šogad ir īpaši gaidīts katrā ģimenē. Tādēļ ar Ziemassvētku tradīcijām bagātais zīmols Coca-Cola aicina novērtēt mūsu tuvinieku klātbūtni gan klātienē, gan virtuāli, jo vislabākā dāvana, ko varam dāvināt ikvienam Ziemassvētku laikā esam mēs paši. Lai manifestētu tuvības svarīgumu un iezīmētu 100 gadus ar Coca-Cola […]
-
by informacija Comments are off
Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola pudeles no citu ražotāju produkcijas. Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē iemīļotā sodas dzēriena ražotājam Coca-Cola nācās rediģēt sava reklāmas video saturu translācijai Kenijā. Valsts galva atzina reklāmu par aizvainojošu, norādot uz ģimenisko vērtību pārkāpšanu atklātās skūpsta ainas dēļ. No 13. aprīļa Kenijas televīzijā parādījās jaunā video versija. Reklāma Kenijā izraisīja sabiedrības, kuras lielākā daļa ir kristieši, sašutumu. Televīzijas skatītāji masveidā sūdzējās par video rullītī Taste […]
-
by informacija Comments are off
Zīmola Coca-Cola veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song (Dalies ar Coca- Cola un dziesmu). Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem. Zīmola […]
-
by informacija Comments are off
Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC datiem, zīmols Coca – Cola atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā. Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA un Always. Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja […]