Slavenās Džeimsa Bonda filmas, kas stāsta par pārsteidzošo britu aģenta ar kārtas numuru 007 dzīvi, jau sen ir pārvērtušās par pasaules dārgāko kino zīmolu. Pēc vairāk kā pusmūža eksistences, Bonda filmu sērija turpina iekarot cilvēku sirdis un piesaistīt arvien jaunus reklāmas partnerus. Džeimsu Bondu radīja izbijis žurnālists Jans Flemings, kas kara laikā kalpoja par Britu […]
brends
-
-
by informacija Comments are off
“Logotips ir miris,” ja esat grafiskais dizaineris, noteikti būsiet dzirdējis šo no novārdzinātiem un demotivētiem kolēģiem. Speciālisti, kas nodarbojas ar zīmolu logotipu izstrādi, ir sākuši bažīties par to, vai logo vērtība ir tik pat nozīmīga kā agrāk. Un šīs bažas ir pamatotas. Tradicionāli, logotipi ir bijuši statiski simboli, ko radīja kā zīmolu iemiesojumu. Atminieties amerikāņu […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu, u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka brends ir pārāk vāji attīstīts. Tātad, pats svarīgākais ir saprast, kā pareizi un veiksmīgi izstrādāt brenda veidošanas stratēģiju: 1. Tēlu nozīme […]
-
by informacija Comments are off
Es esmu strādājis Interbrendā 23 gadus, tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka esmu attīstījis īpašu interesi par preču zīmes noteikšanas procesu.
-
by informacija Comments are off
Ir kļūdains pieņēmums, ka „tukša” vieta tirgū nozīmē vajadzības un citas stratēģiskās firmas zīmju izplatīšanās kļūdas. Jaunizveidotās firmas zīmes daudzās kategorijās piedzīvo neveiksmi vairāk kā 90% gadījumu, bet pieprasījums pēc izaugsmes ir kā vēl nekad, un nav jau pārsteigums, ka uzņēmumu vadītāji glābiņu meklē firmas zīmju paplašināšanā. Nesaprotamā loģika Šķiet, ka šajā neapstrīdamajā loģikai ir […]