Par Latvijas tēla veidošanu un valsts starptautisko atpazīstamību atbildīgo Latvijas Institūtu turpmāk vadīs Aiva Rozenberga – vakar valdība viņu šajā amatā apstiprināja, vēsta LNT raidījums 900 sekundes. “Man patīk veidot stratēģiskus plānus, veidot partnerības – tad ir daudz vieglāk īstenot mērķus, ko vēlies sasniegt. Līdz ar to es domāju, ka Latvijas Institūtam šajā laikā ir […]
brendings
-
-
by informacija Comments are off
Britu aktieris Roberts Patinsons uzsācis sadarbību ar franču modes namu Dior, kļūstot par tā kārtējās reklāmas kampaņas seju. Patinsons promotē zīmola jaunās vīriešu smaržas Eau for Men. Jaunajā Dior reklāmas video Roberts Patinsons spēlē mūsdienīga “ielu prinča” lomu. Aktieris pastaigājas pa Ņujorkas ielām, skanot kompozīcijai All I Need, un ik pa laikam uz māju sienām […]
-
by informacija Comments are off
Tehnoloģiskā progresa ietekmē daudziem globālajiem zīmoliem aizvadītais gads bijis nozīmīgs ne tikai ar unikāliem reklāmas projektiem, bet daži zīmoli 2015. gadā mainījuši arī savu vizuālo identitāti vai veikuši pilnīgu rebrendingu. Mārketinga portāls Sostav.ru apkopojis 2015. gada spilgtākos globālos piemērus. Aizvadītā gada rudenī interneta tehnoloģiju kompānijas Google logotips iegāja jaunā attīstības posmā. Kompānija to izmainīja, lai […]
-
by informacija Comments are off
Kafijotavas Starbucks piedzīvo jaunus pārmetumus no klientu puses. Zīmols atkārtoti tiek vainots pie “cīņas ar Ziemassvētkiem”. Par neapmierinātības iemeslu šoreiz kalpojuši cepumi polārlāču formā. Sarkanā šalle, kas rotājas ap lāču kaklu, daudziem atgādina ko vardarbīgu – proti, ievainojumu. People are freaking out over these Starbucks Christmas biscuits https://t.co/HCzT8YJnN3 pic.twitter.com/5CSIIw3IFL — i100 (@thei100) December 15, 2015 […]