• Posted in:

    “Cadillac” jaunajā kampaņā atsakās no tipiskām auto reklāmu klišejām

    Luksusa auto reklāmas ir iestrēgušas vienveidības jūrā – apvidus automašīna slīd pa sniegu; sedans brauc cauri kalnainam ceļam, pirms kadrs attālinās, kad tas pārbrauc tiltu. Šī iemesla dēļ, ASV luksusa auto zīmols “Cadillac” ir izlēmis atteikties no šāda veida kampaņām. Uzņēmuma jaunie videoklipi, kurus sauc “Don`t You Dare”, ir paplašinājums zīmola “Dare Greatly” kampaņai, kas tika uzsākta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Volvo izvēlas pielāgot auto cilvēku pārpilnām ielām

    Volvo nācis klajā ar jaunu reklāmas kampaņu, mainot uzskatus gan par drošību, gan ātrumu, novērtējot mūsdienu cilvēku piepildītās ielās. Volvo autoražotājs, sadarbojoties ar Zviedrijas reklāmas aģentūru Forsman & Bodenfors, izstrādājusi kampaņu, kuras galvenais skatupunkts vērsts uz pasauli 2020. gadā. Reklāmas rullītī, skatoties caur nākotnes vīziju prizmu, drošība izvēlēta par galveno vērtību. Nevienam nevajadzētu tikt nogalinātam […]

    Lasīt tālāk