Lai arī Ziemassvētki jau pagājuši, nav iespējams aizmirst svētku sezonai raksturīgās reklāmas, kas gādāja par jautru noskaņojumu un svētku sajūtu vēl pirms pašu svētku atnākšanas. Šogad gan vairums no reklāmām uzsvaru lika nevis uz lielām dāvanām, bet uz maziem mirkļiem kopā ar mīļajiem. Lūk, piecas aizvadītā gada labākās Ziemassvētku reklāmas, ko slavēja gan reklāmu kritiķi, […]
Amazon
-
-
by informacija Comments are off
Pateicoties straujai izaugsmei, Amazon nominēts par BrandZTM Top 100 Visvērtīgāko pasaules zīmolu (Most Valuable Global Brand), ziņo Kantar TNS. Saskaņā ar 2019 BrandZTM Top 100 Visvērtīgāko pasaules zīmolu novērtējumu, ko darījuši zināmu WPP un Kantar Ņujorkas fondu biržā (New York Stock Exchange), ar nelielām samazinājuma pazīmēm izaugsmē Amazon ir kļuvis par pasaulē vērtīgāko zīmolu. Amazon […]
-
by informacija Comments are off
Lielākais tiešsaistes mazumtirgotājs Amazon nācis klajā ar video vietnes YouTube tiešo konkurentu – personīgo vietni Video Direct. Videomateriālus vietnē varēs izvietot paši tās lietotāji, kā arī viņiem būs iespēja pelnīt no video licenču maksas. Video autori varēs paši izlemt, vai viņu izvietotie materiāli būs pieejami ikvienam, vai tikai maksas servisa Amazon Prime lietotājiem. Turklāt bezmaksas rullīšos tiks izvietotas […]
-
Līdz ar “Amazon” ienākšanu mazumtirdzniecības tirgū, lielveikali spiesti pārskatīt savu e- komerciju
by informacija Comments are off
ASV starptautiskais mazumtirdzniecības tiešsaistes uzņēmums “Amazon” virzās uz preču mazumtirdzniecības tirgu, izmantojot savas partnerattiecības ar tiešsaistes mazumtirdzniecības kompāniju “Morrisons”. Tiek pieļauts, ka jaunās partnerattiecības savu biznesa stratēģiju liks pārskatīt arī lielveikaliem. Lielbritānijas kompānija “Morrisons” pirmdien, 29. februārī, parakstīja sadarbību ar tiešsaistes mazumtirdzniecības preču gigantu “Amazon”, sniedzot iespēju uzņēmuma klientiem iegādāties svaigu un saldētu pārtiku. Jāatzīmē, […]