Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot. Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces […]
Alberts Jodis
-
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā mārketings ir mainījies līdz ar notikumiem pasaulē – tradicionālie standarti un noteikumi, kas iepriekš noteica attiecības ar klientiem, ir attīstījušies un galvenokārt kļuvuši digitāli. Patērētāji ir mainījuši savu uzvedību un izvēles, un lai nodrošinātu, ka tie neatpaliek, uzņēmumiem ir jāpielāgojas un ātri. Bet kā tirgotāji var piesaistīt klientus un veicināt labāku zīmola […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģija ir nepieciešama ikvienam uzņēmumam – tā palīdzēs jums likt pamatus, lai jūs zinātu, ko jūs pārdodat, kam jūs to pārdodat un kāpēc viņiem tas ir vajadzīgs. Pirms kaut ko uzsāciet, svarīgi ir izveidot visaptverošu stratēģiju, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Tam vajadzētu atgādināt, kāpēc jūs veicat mārketingu, un kādas ir jūsu uzņēmuma vērtības, […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketings pastāv jau ceturtdaļu gadsimta – tas nodrošina ne tikai efektīvu veidu, kā mārketinga speciālisti var informēt saņēmējus par akcijām, izpārdošanām un jaunumiem, bet tas ir arī daudzpusīgs, efektīvs rīks, kas neprasa lielas izmaksas. Pētījumi rāda, ka vairums uzņēmumu e-pastu joprojām izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj klientiem vienmēr […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]
-
Posted in:
Saturs, personība un klientu iesaistīšana – kādas būs efektīvākās mārketinga stratēģijas šogad?
by informacija Comments are off
2022. gads ir iesācies strauji un tas ir lielisks brīdis, lai izvirzītu jaunus mērķus un sāktu īstenot savus mārketinga plānus. Liela daļa mārketingu ekspertu uzskata, ka šis gads izcelsies ar pārliecinošiem zīmolu stāstiem, saziņu ar klientiem tiešsaistē un jaunu mārketinga kanālu izmantošanu, kas palika populārāki tieši pandēmijas laikā. Lūk, mārketinga idejas uzņēmumiem: Sāciet justies ērti […]
-
by informacija Comments are off
2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā. Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]