Uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa visos laikos ir bijuši tā darbinieki, kas ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arīdzan galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Arvien vairāk uzņēmēju izvēlas specializētas korporatīvās apmācības, lai nodrošinātu, ka darbinieki labāk izprot savu darbu un spēj efektīvāk sasniegt savus profesionālos mērķus. Turklāt ikviens zina, ka augstāko produktivitāti var sasniegt, ja individuālie […]
Alberts Jodis
-
-
by informacija Comments are off
Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings nav tikai svarīga biznesa veiksmes sastāvdaļa – tā nozīme ir daudz lielāka, jo patiesībā viss bizness ir atkarīgs no pareiziem mārketinga risinājumiem. Mārketings ir nozīmīgs, jo tas ļauj uzņēmumiem uzturēt ilgstošas un pastāvošas attiecības ar auditoriju. Mārketings nav vienreizējs pasākums, tā ir pastāvīga darbības stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem sekmīgi attīstīties. Pilna servisa mārketinga, reklāmas […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem globālais tīmeklis un tā instrumenti, tāpēc ir pamats apgalvot, ka sava mājaslapa šodien ir noderīga ikvienam uzņēmējam – tā parāda potenciāliem klientiem, kā darbojaties, cik jūsu darbība ir aktīva un demonstrē jūsu attieksmi pret klientiem. Sava mājaslapa ir labākā reklāma un tā var kalpot par nozīmīgu naudas […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]
-
by informacija Comments are off
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]