Mūsdienās arvien pieprasītāka kļūst tirgus izpēte, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes […]
Alberts Jodis
-
-
by informacija Comments are off
Tieši atslēgvārdi ir SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām) pamatā. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīgas SEO stratēģija pamatā ir atslēgvārdu rūpīga izpēte. Vispirms – kā strādā SEO? SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir ikviena uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa un dzinējspēks. Galvenais mārketinga mērķis ir radīt ieguvumu pircējam, taču pieaugot konkurencei, neapšaubāmi, ka radīt efektīvu mārketinga stratēģiju kļūst arvien sarežģītāk. Tieši tāpēc daudzi risinājumu meklē pie Alberta Uzņēmumu grupas, kas saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām. Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic zīmola atpazīstamības […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens uzņēmējs vēlas radīt produktus, kas patiks gan viņiem pašiem, gan klientiem. Tomēr lielākā kļūda, kas tiek pieļauta ir tāda, ka daudzi no uzņēmējiem vispirms koncentrējas uz peļņu, bet tikai tad uz kvalitāti vai klientu apmierinātību. Tieši klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt datus, kas ļauj izvērtēt un analizēt klientu apmierinātību ar konkrēta uzņēmuma darbu un […]
-
by informacija Comments are off
Turpinot neapstāties pie sasniegtā, Nacionālā Mediju Grupa (NMG) saviem lasītājiem piedāvā pilnīgi jaunu, specializētu, tranzīta un transporta nozarei veltītu biznesa portālu Tranzitbizness.lv, kas vienkopus sniedz visu jaunāko informāciju par tādām nozarēm kā auto, avio, dzelzceļš, ostas u.tml. Tranzitbizness.lv ir portāls, kur ikviens atradīs aktuālāko informāciju par transporta un tranzīta nozari, tai skaitā uzzinās nozares uzņēmumu jaunumus, […]
-
by informacija Comments are off
Vai jūs zināt, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Zināt atbildes uz visiem šiem jautājumiem nozīmē pārvaldīt sava uzņēmuma mārketingu. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens no mums šodien ir dzirdējis tādu terminu kā SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), taču ne visiem ir izpratne par to, ko SEO dara un cik nozīmīgs tas ir biznesa attīstībai. Īsumā sakot, SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģijas pamatā ir unikāla formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Alberta Uzņēmumu […]