Alberts Jodis

Random entry RSS

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Patiesu produkta vērtību krīzes laiks neietekmē

    Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo tīklu mārketings ļauj viegli un ātri sasniegt plašu auditoriju

    Internets un sociālie mediji ir mainījuši veidu, kā cilvēki visā pasaulē mijiedarbojas un sazinās – sociālo mediju dēļ mēs varam sazināties ar tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas nozīmē, ka sociālo mediju tīkli ļauj mums dalīties viedokļos ar daudz plašāku auditoriju. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka sociālie tīkli kļūst par vienu no dominējošajiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pareiza reklāmas kampaņas stratēģija palīdz sasniegt nospraustos mērķus

    Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem, norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka tikai efektīva reklāma var ietekmēt mērķauditoriju un mudināt to rīkoties. Savukārt, ja uzņēmumi pievērsīs pārāk maz uzmanības reklāmas kampaņu stratēģijas izveidei, var gadīties, ka reklāmas budžets tiks izkaisīts vējā. “Ja runājam par reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Veiksmīgas mārketinga stratēģijas pamatā – pārdomāti mērķi un profesionāli risinājumi

    Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – mārketinga stratēģijas izveidošana palīdz vislabāk sasniegt izvirzītos komunikācijas un biznesa mērķus. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem izstrādā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmējiem ir svarīgi skaidrot pārmaiņas organizācijas zīmolā ne tikai saviem klientiem

    Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo tīklu mārketings uzņēmumiem sniedz virkni priekšrocību

    Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā komunikācija – pamatota investīcija uzņēmuma veiksmīgai attīstībai

    Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā identitāte palīdz radīt ne tikai pirmo iespaidu par uzņēmumu

    Veiksmīgā uzņēmumā lielu lomu spēlē korporatīvā identitāte, kas palīdz konkrēto uzņēmumu atšķir no konkurentiem un uzsver tā individualitāti. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis uzsver – korporatīvā identitāte nav tikai logotips, krāsas, stilistiskie elementi, bet arī uzņēmuma komunikācija. Korporatīvā identitātes mērķis ir akcentēt uzņēmuma nozīmīgākās vērtības, tā produkcijas vai pakalpojumu īpašības un izcelt uzņēmumu konkurentu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Integrētais mārketings palīdz uzņēmumiem koncentrēties uz to galveno vēstījumu

    Mūsdienās uzņēmēji nereti sastopas ar sarežģītu izvēli – kā izvēlēties pareizo tirgu, kanālus un izveidot reklāmu, kas uzrunā? Tikpat svarīgi ir piesaistīt jaunus klientus, ietaupot laiku un naudu. Ne katrs uzņēmums var tērēt neizmērojamus līdzekļus vairākos mārketinga kanālos, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Tādā gadījumā Alberta Uzņēmumu grupa iesaka izmantot integrēto mārketingu. “Integrētais mārketings ir mārketinga […]

    Lasīt tālāk