Mārketings nav tikai svarīga biznesa veiksmes sastāvdaļa – tā nozīme ir daudz lielāka, jo patiesībā viss bizness ir atkarīgs no pareiziem mārketinga risinājumiem. Mārketings ir nozīmīgs, jo tas ļauj uzņēmumiem uzturēt ilgstošas un pastāvošas attiecības ar auditoriju. Mārketings nav vienreizējs pasākums, tā ir pastāvīga darbības stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem sekmīgi attīstīties. Pilna servisa mārketinga, reklāmas […]
Alberta Uzņēmumu Grupa
-
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem globālais tīmeklis un tā instrumenti, tāpēc ir pamats apgalvot, ka sava mājaslapa šodien ir noderīga ikvienam uzņēmējam – tā parāda potenciāliem klientiem, kā darbojaties, cik jūsu darbība ir aktīva un demonstrē jūsu attieksmi pret klientiem. Sava mājaslapa ir labākā reklāma un tā var kalpot par nozīmīgu naudas […]
-
by informacija Comments are off
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]
-
by informacija Comments are off
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]
-
by informacija Comments are off
Laikraksts Dienas Bizness sadarbībā ar dažādu nozaru vadošajiem pārstāvjiem saviem lasītājiem piedāvā vērtīgu pielikumu – rokasgrāmatas, kas veidotas, apkopojot gan teoriju, gan arī praktiskos piemērus, kas paplašina lasītāju redzesloku, atklājot visdažādākās profesionālās dzīves situācijas un pieejas to efektīvai atrisināšanai. Izdoto rokasgrāmatu skaits tuvojas trešajam desmitam, tādējādi jau vairāk nekā desmit gadus izdevniecība Dienas Bizness palīdz Latvijas […]