Pavaicājot mārketinga speciālistiem, ar ko viņi nodarbojas, lielākā daļa, visticamāk, sāks runāt par satura mārketingu, potenciālajiem klientu pirkumiem, cenu noteikšanu un pārdošanas kanāliem. Taču liela daļa uzsvērs arī to, ka šodien investēt pozitīvā klientu pieredzē ir ne mazāk svarīgi, kā investēt zīmolā vai reklāmā. Vairs nav iespējams ignorēt klientu pieredzes nozīmi mārketingā. Pieredze ir tas, […]
Alberta Uzņēmuma grupa
-
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālistiem mūsdienās arvien biežāk nākas par jauniem veidiem, kā veiksmīgāk reklamēt un pārdot produktus, pakalpojumus vai idejas. Lai arī produktu un zīmolu sasaiste ar konkrētām emocijām nav nekas jauns, un zīmoli jau sen domā par kaut vai vairāk kā patērētāju izglītošana un pārliecināšana, pieskaroties emocionālajiem faktoriem, kas ietekmē viņu lēmumus, radīt emocijas ne vienmēr […]
-
by informacija Comments are off
Filmu mārketinga kampaņas vienmēr ir bijušas ļoti aizraujošas – lai arī Latvijā filmu mārketingam pievērsta mazāka uzmanība, ārzemēs veidi, kā tiek reklamētas jaunākās filmas, ir bijuši elpu aizraujoši. Taču vai viss slēpjas lielā budžetā? Vai tomēr radošums ir daudz svarīgāks? Lūk, dažas idejas, kā izveidot izcilu tiešsaistes mārketinga kampaņu filmai vai TV seriālam: Svarīgākais uzdevums […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]
-
by informacija Comments are off
Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē. E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga stratēģijas pamatā ir vienreizēja formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Var teikt, […]