Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Superkausa reklāmas izdevēji ir gatavi komerciālām spēlēm

Reklāmas - īstā cīņas arēna

Šī gada 7. februārī divas Nacionālās futbola līgas (NFL) komandas dosies cīņā, lai cīnītos par uzvaru visvairāk skatītākajā sporta nakts notikumā, taču patiesībā īstā konkurence notiek pavisam kaut kur citur – Superkausa (Super Bowl) reklāmās.

Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā 5 miljonus ASV dolāru, lai rezervētu vietu spēles laikā – sacenšoties, kura reklāma uzvarēs auditorijas prātus un sirdis, liekot tiem smieties un piedzīvot patīkamas emocijas.

Lai sagatavotos spēles dienai, publiskotas jau vairākas konkurējošo zīmolu reklāmas, kas kavēs skatītāju laiku, kamēr spēlē būs gaidāms pārtraukums.

Aicinām ieskatīties dažās no tām!

Wix

Doritos

Colgate

TurboTax

Foto: Austin Kirk/https://www.flickr.com/photos/aukirk//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/