Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus , gan arī reklāmas kampaņas mērķus, atrodot optimālāko mediju kombināciju atbilstošu konkrētai kampaņai un iespējām.
Preču un pakalpojumu virzīšana tirgū ir ļoti svarīgs uzdevums, tāpēc liela uzmanība jāpievērš mediju kanāliem, lai tos varētu izmantot maksimāli efektīvi.
“Pirms sākt darbu pie mediju plānošanas ir jābūt skaidram priekšstatam par trim svarīgām lietam – mērķauditoriju, produktu un tirgu. Tikai tad, kad ir skaidrība par šīm trīs lietām, tad iespējams izvēlēties piemērotākos masu medijus un efektīvāko reklāmas vēstījumu,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
Īpaša nozīme ir tirgus analīzei, kas palīdz noteikt optimālāko informācijas kanālu konkrēta produkta reklāmas izvietošanai. Tāpat, pēc Alberta Uzņēmumu grupas vadītāja sacītā, ir vērts paanalizēt konkurentu reklāmas un izvēlētos masu medijus.
“Mediju plānošanas process ir visai komplekss pasākums un ļoti svarīga ir datu izpēte, tai skaitā par konkurentiem un masu medijiem un to noslogotību ar reklāmu, tāpēc ļoti svarīgi uzticēt mediju plāna izveidi profesionāļiem, kas palīdzēs sasniegt izvirzītos mērķus, izvēlēties pareizos reklāmas pārraides kanālus un publikāciju intensitāti medijos,” skaidro A. Jodis.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected], vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts