Populārā mūzikas straumēšanas vietne Spotify likusi lietā sev pieejamo statistiku par lietotāju paradumiem un izveidojusi asprātīgu vides reklāmas kampaņu, kas norāda uz dīvainākajiem Spotify lietotāju paradumiem 2016.gadā.
Izveidotā kampaņa uzņēmusi apgriezienus un kopš šīs pirmdienas jau vērojama uz ASV, Lielbritānijas, Francijas un Vācijas ielām.
Uz izkārtnēm un reklāmas baneriem vērojama tāda informācija kā:
- Mīļais klausītāj, kas Valentīndienā 42 reizes atskaņoja dziesmu ar nosaukumu “Piedod”, ko Tu izdarīji?
- Mīļaie 3749 klausītāji, kas Brexit referenduma dienā 5376 reizes atskaņoja dziesmu ar nosaukumu “It’s the End of the World as We Know It”, lai jums viss izdodas!
- Tie 1235 puiši, kas šogad atzīmēja, ka viņi mīl dziesmu listi ar nosaukumu “Meiteņu vakars”, mēs arī jūs mīlam.
ASV:
Jāatzīst, ka šis ir veikls un iesaistošs veids kā izmantot kompānijai pieejamos datus, lai cilvēciskotu tās piedāvātos pakalpojumus, pat ja tā ir tehnika, kā tas ir šajā gadījumā. It sevišķi, ja runa ir par mākslu vai mūziku, ar ko patērētājiem bieži vien ir emocionāla saikne.
Lielbritānija:
Francija:
Vācija:
Foto: https://www.pexels.com/photo/shallow-focus-photography-of-green-grasses-during-daytime-212324/