Augļu un dārzeņu pārstrādātāja Spilva jaunās Ziemassvētku reklāmas ir patiesi asprātīgas, un tās sevī ietver nelielu pārsteiguma momentu, kas, noskatoties reklāmu, liek pasmaidīt. Zīmols, izspēlējot amizantas situācijas, cenšas skatītājam atgādināt, ka svarīgākais ir, lai dāvanas nāk no sirds – nav būtiska to vērtība un veidols.
Veiksmīgi izvēlēti akcenti un izteiksmes līdzekļi, kas rada tādu kā parodiju par idillisko Ziemassvētku apdāvināšanos, ko daudzi uztver par Ziemassvētku jēgu, taču Spilva nedaudz ironizē par šo pieņēmumu, pārvēršot to par humoristisku reklāmu, kas patiesībā ietver sevī arī vispārpieņemtas dzīves patiesības.
Kopumā video ir kvalitatīvi un uzmanību piesaistoši, taču, iespējams, tie būtu vizuāli baudāmāki, ja būtu vairāk piestrādāts pie attēloto dāvanu iepakojuma dizaina, kas izskatās nedaudz pavirši.
Video negaidītais noslēgums veiksmīgi savijas ar ironisko, ar atskaņām veidoto tekstu, kas jau video gaitā liek nojaust par šāda veida noslēgumu.