Šobrīd, kad visā pasaulē ir vairāki miljardi sociālo mediju lietotāju un vairāk nekā trešdaļa pasaules iedzīvotāju saziņai izmanto kādu no sociālo mediju veidiem, sociālo mediju mārketings ir kļuvis par neatņemamu biznesa sastāvdaļu. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – internetā uzņēmums kļūst redzamāks.
Tādi populāri sociālie tīkli kā Facebook, Linkedin, Twitter u.c. ļauj jebkuram uzņēmumam vai kompānijai komunicēt ar jau esošajiem klientiem, kā arī piesaistīt jaunus klientus. Sociālo mediju mārketinga priekšrocības ir acīmredzamas, norāda A. Jodis.
“Pateicoties komunikācijai sociālajos tīklos, uzņēmums var labvēlīgi ietekmēt klientu domas par organizāciju, operatīvi reaģēt uz negatīvām atsauksmēm, kritiku un ieteikumiem. Sociālo mediju stratēģijai un plānošanai ir ļoti liela nozīme, lai uzņēmums varētu ietekmēt sabiedrības uztveri,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz izmantot visu sociālo mediju tīklu potenciālu. Alberta Uzņēmumu grupai ir izpratne par populārākajām sociālo mediju vietnēm, to, kā novērtēt kampaņu efektivitāti, kā palielināt iesaisti sociālajos medijos un vēl daudz ko citu.
Sociālie tīkli ir ne tikai lieliska stratēģija uzņēmumiem komunicēt un mijiedarboties ar auditoriju, bet arī tie prasa nelielus finanšu ieguldījumus, kas var dot lieliskus rezultātus.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts