Internets un sociālie mediji ir mainījuši veidu, kā cilvēki visā pasaulē mijiedarbojas un sazinās – sociālo mediju dēļ mēs varam sazināties ar tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas nozīmē, ka sociālo mediju tīkli ļauj mums dalīties viedokļos ar daudz plašāku auditoriju. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka sociālie tīkli kļūst par vienu no dominējošajiem saziņas veidiem un to savā mārketingā izmanto arvien vairāk uzņēmumu.
Jodis uzsver, ka efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un veicinot pārdošanas apjoma pieaugumu. Turklāt neskaitāmi pētījumi apliecina, ka sekošana kādam zīmolam sociālajos tīklos veicina tā preču vai pakalpojumu iegādi.
“Sociālo mediju mārketings ir spēcīgs instruments, kā jebkura lieluma uzņēmumiem sasniegt potenciālos klientus. Uzņēmuma aktivitātes sociālajos tīklos palīdz radīt uzticamību un pārliecināt klientus pieņemt lēmumu, līdz ar to, katrs uzņēmums, kurš nav sociālajos tīklos, zaudē konkurentu priekšā,” skaidro A. Jodis.
Arī Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz izmantot sociālo mediju tīklu potenciālu, nodrošinot to savienojumu ar auditoriju. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir atgriezeniskā saikne ar klientiem un iespēja ātri reaģēt uz klientu jebkāda veida atsauksmēm.
“Tomēr svarīgi ņemt vērā arī to, ka pirms sākt veidot sociālo mediju mārketinga kampaņu, nepieciešams apsvērt sava uzņēmuma mērķus,” piebilst A. Jodis.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts vai https://www.alberts.lv/