Krievijas reklāmas un mārketinga portāls publicējis 2015. gada labākās sociālās reklāmas, īpaši akcentējot labdarības fonda Change One Life (Izmaini vienu dzīvi) video ar nosaukumu Viena seja.
Sociālā kampaņa tika radīta šī gada pavasarī ar mērķi palīdzēt bērniem no bērnu namiem un potenciālajiem vecākiem atrast vienam otru. Kampaņas ietvaros tika izmantotas sejas atpazīšanas tehnoloģijas, kas ļāva katram lietotājam atrast sev līdzīgu bērnu, kas varētu kļūt par daļu no viņa ģimenes.
Neparastā tehnoloģija analizē lietotāja lejupielādēto fotoattēlu un salīdzina to ar bāreņu fotogrāfijām, kas atrodas labdarības fonda datu bāzē. Tiek atlasītas to bērnu fotogrāfijas, kas visvairāk līdzinās lietotājam, un viņam tiek piedāvāts iepazīties ar šī bērna anketu.
Video svarīgākais vēstījums – bērnu namos ir bērni, kas līdzinās mums.
Šis sociālais projekts guvis divas godalgas starptautiskajā reklāmas festivālā Cannes Lions.
Foto: Constanza/https://www.flickr.com/photos/peregrineblue//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/