Reklāmas kampaņu, ikdienas jaunumu, uzņēmuma aktivitāšu atspoguļošana un prezentācija sociālajos medijos, kā Facebook un Twitter, kļuvusi par spēcīgu rīku mārketinga aktivitātēm, tomēr ir vērts atklāt Snapchat aplikācijas iespējas, kas krietni ātrāk, vieglāk un personiskāk ļaus iekarot vietu mārketinga aktivitātēs, uzņēmuma reklāmas kampaņās.
Ja tu nelieto Snapchat sava zīmola reklamēšanā, tad sāc to darīt tagad, jo, kaut kad vēlāk, parasti noved pie nekad.
Snapchat nav jauna aplikācija, tehnoloģijas terminos, tā pasaules gaismu ieraudzīja 2011. gadā, tomēr tā uzņēmumu vidū vēl nav paspējusi parādīt visu savu potenciālu.
Aplikācijas galvenais un primārais mērķis bija ļaut noķert mirkļa stāstus dienas, mirkļa ietvaros, ļaujot tos nosūtīt draugiem, foto un video veidā.
Tomēr šobrīd aplikācija iegūst interesantu pagrieziena punktu, kad cilvēku kustības ritms ļauj izmantot aplikāciju sākot ar pašportretiem, beidzot ar vakariņu prezentācijas video, mērķim paliekot daudz komplicētam.
Tieši tādēļ jāspēj saprast, ka gluži pretēji Facebook un Twitter, Snapchat iegūst vadošā spēlētāja lomu, lai cilvēki patērētu vēlamās ziņas. Facebook un Twitter ļauj lietotājiem viegli ignorēt reklāmas materiālus, tos vienkārši apejot. Snapchat mērķis ir radīt cilvēkos interesi, tādēļ viens klikšķis ļauj iziet cauri stāstam, jo nevienam iepriekš nav nojausmas par ko īsti būs konkrētā ziņa.
Padomā par to…
Mēs visi esam cilvēki un, ja liela sarkana poga saka nespied mani, ko mēs izdarīsim!?
Piespiedīsim to.
Tas nozīmē, ka uzņēmumiem nu rokās ir spēcīgs ierocis, lai atvērtu iespēju savam zīmolam kļūt redzamam tirgū konkrētajā momentā, nezaudējot laiku.
Noteikti rodas jautājums – kā iegūt sekotājus? Šī aplikācija nav kā Facebook vai Twitter, kur opcijas “patīk”, “dalīties”, kā arī informācijas ievietošana cita laika joslā nosaka informācijas sasniegto auditoriju, ļaujot “pievilināt” aizvien jaunus sekotājus.
Snapchat aplikācijā ir kāds āķītis. Izmantojot citus sociālos tīklus, uzņēmums var likt saviem sekotājiem nonākt līdz aplikācijai. Tas ir mūsdienu sociālo mediju skaistums, kas ļauj auditoriju viegli pārvietoties no vienas platformas uz otru, no viena zīmola uz otru.
Cilvēkiem patīk ideja, ka viņi tiek iesaistīti visur, iesaistīti uzņēmuma dzīvē, darbībās un procesos.
Cilvēkos jārada izpratne, ka zīmols ir uzticams, topošajiem klientiem jājūt, ka viņi ir vērtība, tādēļ informācijas pasniegšana personiskā veidā kļūst par zelta atslēgu visam.