Helovīni jeb Visu svēto dienas priekšvakars ir ļoti sena tradīcija. Lai arī Latvijā šie svētki ir parādījušies samērā nesen, pasaulē tai ar lielu aizrautību gatavojas gan bērni, gan arī uzņēmumi.
Oktobra laikā sociālos tīklus sāk pārpludināt dažāds Helovīna saturs un tā noteikti ir lieliska iespēja klientiem atgādināt par savu zīmolu, kaut vai tā iemesla dēļ, ka Helovīnu laikā ir mazāka konkurence kā, piemēram, citos svētkos.
Helovīnu sociālo mediju mārketinga kampaņas 2018. gadā ir bijušas ļoti aizraujošas. Esam apkopojuši top 5 zīmolus pasaulē, kuru Helovīnu mārketinga kampaņa izrādījusies patiesi veiksmīga. Kas zina, varbūt nākamgad ko līdzīgu redzēsim arī Latvijā!
Dunkin’Donuts
Kurš gan teicis, ka Helovīnu laikā obligāti jāsaģērbjas kā raganai vai spokam? Tas ir krietni pārspīlēti, uzskata virtuļu tirgotājs Dunkin’Donuts.
Viņuprāt, daudz aizraujošāk ir uzposties kā savam iecienītākajam virtulim. Šī gada Dunkin’Donuts kampaņa izsauca pārsteidzošu lietotāju atbildes reakciju un to radītu saturu. Kā gan labāk par sevi atgādināt, ja ne ar klientu atsauksmēm?
Fanta
Pagājušajā gadā “Fanta” pārdošana Helovīnu laikā pieauga pare 23%. Šogad viņi ķērās klāt jaunai mārketinga kampaņa, ietverot gan digitālo, gan tradicionālo reklāmu.
Ierobežota skaita spocīgu izlaiduma pudeles bija tieši tas, kas nepieciešams, lai šogad latiņu paceltu vēl augstāk, jo klientiem bija arī unikāla iespēja balsot par jaunajām garšām.
Vanta Fanta? #OddThingsToAskAVampire pic.twitter.com/eOc3205c8d
— Fanta (@fanta) October 4, 2018
Lush kosmētika
Uz svētkiem “Lush Cosmetics” ir izlaidusi ekskluzīvu Helovīnu temata kolekciju, kas ir pārāk laba, lai ar to nepadalītos sociālajā tīklā “Instagram”.
Kosmētikas saturs ir pārāk vērtīgs un noderīgs, lai tas nepiesaistītu uzmanību. “Lush Cosmetics” pierāda, ka ir elastīgs un radošs un neapšaubāmi piemēru no tās var ņemt daudzi, lai palielinātu emocionālo saikni ar auditoriju.
M & M
Pirms kostīmiem un rotājumiem, saldumi ir vispopulārākais, ko cilvēki pērk Helovīnos. Tas ir galvenais iemesls, kāpēc pārtikas industrija Helovīnos var uzlabot savus pārdošanas rādītājus.
M & M vienmēr ir bijusi profesionāla fanu bāze, jo saldumu ražotājs par sezonas kampaņām rūpējas gadiem, un arī šis gads nav bijis izņēmums.
Viņu jaunākais Helovīna mārketinga triks ir īss videoklips ar nosaukumu “Ghosted”. Traģisks stāsts par to, ka ne visas konfektes izdzīvos Helovīnus bez ēšanas un neliela izmēra M&M ķirbja, ir lieliska ideja Helovīnam. It īpaši ņemot vērā faktu, ka M&M ik gadu ir veido aizraujošus stāstus un tos gaida visi.
Jägermeister
Šogad Jägermeister aicināja sekotājus piedalīties īpašā dzeršanas spēlē! Helovīni fani varēs ļauties neaizmirstamai nakti ar Jägermeister, izlemjot savu kokteiļa likteni.
Snapchat lietotāji var pieskarties virtuālajām Taro kartīm, lai redzētu savu likteni. Katra prognoze ir saskaņota ar veidu, kā dzert Jägermeister.
Tās ir vēl viens veids, kā padarīt savu sekotāju pieredzi digitāli interaktīvu un palielināt sava zīmola ietekmi.
We see ice kühl shots in your future. pic.twitter.com/xSVtjtW13t
— Jägermeister USA (@JagermeisterUSA) October 6, 2018